2008年10月14日星期二

薄皮的小孩

14 October 2008


今日老師同我講左阿B係學校既野。


第一件:
尋日我忘記左拎阿B既被舖回學校,所以今日才拎回去,咁樣就出事嘞!
今日阿B係午睡時,由於以上原因阿嬸未鋪得切阿B張床,所以阿B就搵唔到自己個竇,佢就當其中一個小朋友張床係佢個竇,咁樣佢就坐左落去。


之後張床既主人得3歲就同阿B講〝呢張床唔係你架!〞,跟住阿B就扯人頭髮嘞!跟住班主任同阿B講〝你咁樣唔啱架喎!〞,都係講道理啫!阿B就喊,跟住就死死氣返回自己個竇瞓 (我諗嗱嗱淋鋪比佢),所以今日係唔駛人陪就瞓左。


第二件:
今朝唔記得咩事要排隊,阿B冇排,然後班主任話要排隊之類既野,跟住阿B又喊,之後就真係企定定唔走。


我同老師講阿B係好薄皮,佢一話就喊。阿B係家中又冇人同佢爭野玩,又唔駛排隊,又冇點曳,所以都好少話佢。阿B有時玩都會扯我地頭髮,我見到實會鬧佢和打佢隻手架!



阿B又係邊睇〝史迪仔〞邊拎住佢,但我一遮住佢就左擰右擰。



之前我係香港迪士尼買左隻〝史迪仔〞,
佢唔要寧願要果隻咬人既〝史迪仔〞,哼~唔識貨。



我要佢望住鏡頭影相,但佢掛住睇電視唔理我,
所以我就熄機和電視,咁佢就敷衍影左呢幅相。



呢兩件就係星期一拎回家做練習既道具。



2 則留言:

  1. 小朋友在家做慣"小霸王"的話, 係會比較難接受其他人的意見. 如果佢想做的事你唔俾佢做, 佢就有排喊囉 ~
    [版主回覆10/15/2008 18:38:00]好在阿B都好快收聲,因為我地有撒手鐧,就係野食嘞!

    回覆刪除
  2. 我好怕成日喊ge小朋友架
    因為我自己好怕嘈
    哈哈
    [版主回覆10/15/2008 22:03:00]我老公都係好怕小朋友喊,但只要你教得好就唔會架喇!

    回覆刪除