2008年10月26日星期日

暢談@泥涌〝巴比橋〞

今日約十點半到沙田〝百佳〞集合,去〝泥涌~巴比橋〞,係為九月和十月朋友生日而攪既,咁當然我都係主角之一喇!


我起身右邊肩頸和頭痛到唔識形容,想搽冬青膏又怕陣味比人聞到肉酸,想食長效又忘記左。


今朝9點幾門鐘響,原來係樓上跌左張棉被係我地窗外,老公就執返比佢。老公話頭先8點見到窗外有好大黑影下墮(冇開窗簾),佢話仲以為有人跳樓,後來見到有個角慢慢向下跌,就知唔係,我話你又唔開窗睇下。


我地出門口,咁早集合緊係各自吃早餐喇!我買左個包係巴士上吃,老公起身不久係吃不下東西的。


我地去到〝百佳〞,有些朋友已經買緊東西,而有些拎左炭入左去霸爐,亦有些自己入燒烤場等。買左3大購物車既野,付款後有朋友check單,這是例行動作,不過,上次上左車先check單,發現我地買既魚蛋三十幾蚊,居然收左我地三百幾蚊,朋友立即落車追討,然後係燒烤場等佢來,所以今次立即check單,果然又多收我地一包丸既錢,都成三十幾蚊,就冇上次咁誇。



朋友約我下個月去睇〝流星雨〞,但老公唔知請唔請到假,因為去2日,希望今次可以睇到喇!因為我失望過2次。今次會露營,我好耐都冇露營,老公未試過架(佢好想)!個個朋友都話我肥左,有D仲以為我有左,我已經努力去減,但今日一役,再要加倍努力。


我成日都覺得隻手指好痛,望下又冇野,同朋友傾傾下,唔覺意碰到隻手指,就覺得有野拮住,再認真睇下,原來手指面個交位上〝參次〞,週圍都紅晒,老公話〝你咁都〝參〞到既?〞,我問朋友借左眉鉗,唔係我都唔知點算。


我想整個蛋糕,但我怕拎麻煩,所以冇整,好在咁諗,因為有朋友係〝美心〞買左個〝蛋白天使蛋糕〞,蛋糕好鬆軟,灑面的焦糖都好好味。



呢隻〝麒麟啤〞係限定版,燒野食都不外乎果幾樣,所以有好多都冇影到,條粟米我燒架!今次都吃剩好多野,我地冇浪費,不論用的或吃的都已一一分庄帶走。



青魚~我不吃魚,但朋友燒完來叫我試,我問左有冇骨?腥唔腥?之後就試左,我都叫左老公試,真係好味。



三文魚骨~我見有好多油,燒既時候不停有油滴,我諗好味,因為佢地燒完又燒。



雞軟骨~本身係串好,不過係未熟的。朋友上次自己串完就買現成串好的,味道不錯,燒既時間要快手,不停轉,因為好易燒焦。



我地燒到6點幾就離開,大家齊齊坐巴士回沙田,頭先傾得太開心忘記左去影下風景,又分散注意肩頸都冇咁痛,不過,散隊後又痛番,而野食都未消化到,成日都有胃氣。


回到家簡極痛到想嘔,又有D想痾,成個人都冇心機,想立即去眠,但有好多野未做,要去洗白白、又要寫埋尋日既Blog、夜D又要煮麵吃,我叫左老公食完幫我洗碗,我8點幾突然好肚餓。


老公:你咁突然既,頭先話好飽架!
我:係丫~而家餓到想嘔,但又好滯喎!


講完我就去煮麵,但得返一個麵,所以煮完麵比老公,我就煮烏冬比自己吃,吃完寫埋尋日既Blog就係床抖下,仲覺肚餓就吃多個火龍果(小),但吃完一陣就嘔,仲嘔左2次。


8 則留言:

  1. 好耐冇燒野食喇! 見到好想食呀!
    你係咪有胃病呀?有胃氣又成日想嘔..
    睇下e生好喎.小心身體呀!
    [版主回覆10/27/2008 14:37:00]嘔完又瞓左冇事喇!有時我肩頸痛得滯都會有咁既情況,多謝關心!

    回覆刪除
  2. 係咪 D O野食燒得唔夠熟呢????  定係太過油膩呀??
    燒O野食同打邊爐之後都會好快覺得肚餓O架!!!  不過你想減肥就要忍下口喇!!唔係有排都減唔到呀!!!
    [版主回覆10/27/2008 22:10:00]尋日我都掛住傾計都唔係食左好多野,D野都熟晒!我都唔知點解,可能痛得滯。

    回覆刪除
  3. 好耐無去燒野食啦, 遲下再涼d, 都要去試一次 ~
    呢樣一定好好味呢

     
    [版主回覆10/27/2008 22:12:00]我忘記左問佢地,但我見佢地燒完再燒都應該唔錯,仲好多油添!應該好肥美~

    回覆刪除
  4. 係唔係食得太油膩, 而且未熟就食呀 ???
    [版主回覆10/27/2008 22:13:00]都唔係丫!我都係燒左3隻全翼吃和2塊包,全部都熟,不過,瞓醒冇事喇!

    回覆刪除
  5. 食得太飽,個胃大佐,好快又會覺得餓,好易越食越多
     
    你成日痛得咁緊要,無睇醫生咩?
    [版主回覆10/28/2008 07:06:00]推拿和跌打都話頸椎有事,但西醫話冇事,亦都照過X-Ray都冇事,只係話我係肌肉酸痛,所以我咪自己注意下坐姿,睇下得唔得。

    回覆刪除
  6. 摩登師奶仔您好 !!第一次留言俾妳,我覺得妳煮野好叻呀!!我就冇妳咁叻女啦,同埋妳好有心機湊妳姪仔呀!!將來妳一定係一個好媽媽呢架!!妳要小心身體啦!!! 唔好食咁多肥膩食物啦!!!
    [版主回覆10/28/2008 23:43:00]多謝你的留言,你太誇獎喇!我都係盡力而為,而家冇事喇!多謝關心。

    回覆刪除
  7. 邊度係"泥涌"呀? 個天使蛋糕好靚, 我都好想試啊! 可惜呢排無人生日, 又無理由自己一個無端端買黎試.
    [版主回覆10/28/2008 23:46:00]〝泥涌〞係〝烏溪沙〞與〝西貢〞中間。唔緊要,有喜興節目既話,咪買個來興一興佢,咁咪有得試囉!

    回覆刪除
  8. 三文魚其實好肥架!
    可能你其實唔係真係肚餓呀
    只係好想食野
    所以先會嘔返出泥
     
    [版主回覆10/29/2008 22:58:00]我都唔知咩事,間中就會係咁,不過,而家冇事喇!

    回覆刪除