2008年10月16日星期四

誓要訂場@羽毛球

尋日講過今日要早起誓要book到星期五既羽毛球,其實,早起都只不過係早15分鐘,平時都係7點起身,而〝康體通〞早上7點會更新,早少少起身梳洗等待7點來臨。


Book 場
早上7點我第一次登入失敗,咁樣我就好擔心會又撲空,第二次就成功登入,見到晚上十至十一已full,幸好我要既時間仲有。我一向book場入資料時都好緊張,因為怕打錯資料,又錯失機會,大至都算順利。


我發覺而家book場比以前易好多,以前7點坐定定〝康體通〞個網實塞車,不過,今次好快就登入到,從始每星期我就會好努力咁book場架喇!


行路當運動
今朝我〝十五十六〞想湊完阿B返學就回家,係娘家冇野做又係瞓,若然真的回家,咁我就打算來回都行路,路程需約20分鐘,到咁上下就去接放學,咁樣可以減肥和慳返車錢。我問左老公意見,佢都叫我回家,咁我又可以早D買定餸,好就咁決定喇!


我送左阿B返學就起行回家,我娘家附近有壁球場,但係〝康體通〞唔見有,所以我就簡條去到壁球場既路線,見到真係摺左,仲諗住平時自己可以打下波,而家幻滅。


天氣雖涼,但行起來都好熱,邊行邊聯絡熊貓姐姐和阿嫂,因為佢地係我的波友,不過,阿嫂可能不能來,因為11月佢與肥阿哥和2個朋友會去〝北海道〞玩。今次係肥阿哥發起,佢想去影相。我與阿嫂訪傾邊行,有野分心個人都冇咁熱。


一舉兩得
我去街市買餸,返到去就開始煲湯,咁早煲可以出味D,攪掂就着手整香蕉糕,跟住又食個〝福字米粉〞,又起行接阿B放學。由於買左餸,就唔駛趕住走,我陪阿B睇DVD,睇到5點幾先走。


買戲票
老公放工幫我與開心果姐姐買飛,我地原本諗住網上訂飛,但老公唔想蝕手續費。頭先開心果姐姐來電,明天佢要上大陸開會,所以趕唔切食飯,我就提意買野入去食,但忘記左問食乜添!一陣問過。


今日著住對少跟既鞋行左咁多路,著唔覺痛,一脫掉鞋就知味道,頭先搽左冬青膏唔小心卒左眼,諗住上床閉目,但都唔得要去洗一洗,所以冇著拖鞋,咁就慘喇!腳跟被地上既野〝銀〞到,痛到入心入肺。


今晚又夜食,因為老公夜放,又要幫我地買飛。老公話好肚餓,所以煮左2嘜米,食得好飽個水晶梨又唔吃得。是日晚餐:XO醬炒紹菜、豉椒蒸排骨無花果湯。今之我又將蒸排骨既水份減少,呢次係最好味,我都改左個食譜架喇!



飯後笑話
老公食完飯睇報紙,而我就用緊電腦,突然問我‧‧‧


老公:我對腳D筋係咪好勁?
我:我睇唔到啵!見到有好多腳毛。
老公:(佢有D不滿咁)
我:我平時問你都係咁答我喇!
老公:D筋喎!(佢擰下對腳)
我:係掛!
老公:我勁過你,係咪要按摩下?
我:‧‧‧(冇理佢擰返轉身)
老公:我上網睇過係要按摩架!


我依然冇理佢,跟住佢成日借D意話〝要按摩〞,我又點忍心唔幫佢按摩丫!只不過我想整晒D野先,好而家去洗碗喇!


2 則留言:

  1. Healthcare All The Time2008年10月16日 下午10:36

    打羽毛球真係好好玩嫁﹗
    [版主回覆10/17/2008 16:06:00]係丫~我好鍾意呢項運動架!

    回覆刪除
  2. 羽毛場真係勁難 book, 你要有耐性同時候才可以去做呀 ~ ~ ~
    [版主回覆10/17/2008 17:04:00]講得冇錯,仲要加埋早起身先可以,但我會繼續努力去book。

    回覆刪除