2008年10月5日星期日

天公不做美@高達叔叔生日

5 October 2008


尋日天氣幾好,仲有陽光添!所以原定今日〝巴比橋〞如常進行。尋晚新聞話所有風球取消,加上我既肩頸痛嚴重左,未來幾日都應該會落雨。


今朝7點幾已見街外地下濕晒,再訓多幾個字先起身,感覺到肩頸好似有人大力捏住咁痛,頸又不能活動自如,若然要再擰過D,就要連身都郁埋,感覺十分難受。


我起身梳洗,我洗洗下頭電話響,心諗唔通係熊貓姐姐來電問要唔要取消〝巴比橋〞,洗緊頭又出唔到去,電話咁嘈衰佬仍然瞓到成隻豬咁(意料之內),電話響到掛線,我拿拿淋洗埋個頭先,幾秒後又再響,立即包頭衝出去,原來係開心果姐姐。


我地傾左一陣,咁既天氣和雨勢〝巴比橋〞要取消,就改行〝Plan B〞去同屋住家〝打馬吊〞,都係照原定時間集合。開心果姐姐提意飲茶,所以到咁上下我就叫老公通知有關人士,CoolMan叔叔不懂打馬吊,所以不來,而高佬叔叔就晏D來,然後又通知同屋住去附近搵位飲茶。


我地出門口時係〝黃雨警告〞,係城隧上受著風雨侵蝕,有傘都冇無,我與老公毛管豎起晒,連我都覺得凍。今日等左好耐先有車,到落車時身都未乾,又要再迎風雨。


老公遲左起身,所以我地係最後一批到達,我去到已食緊野,所以只係一部份既相。這裡竟然有我小時候飲茶必吃的〝沙翁〞,我地吃唔晒打包左回去一陣吃,但食物並不好吃,這酒樓仲標榜〝低鹽、低糖、低脂〞,但都唔係一係淡一係鹹到死架!



上次向同屋住老婆借左隻用狗拍戲電影,今次我見阿B睇史迪仔既片頭,對米奇既卡通有興趣又借左4隻,希望阿B睇得問心喇!



晏晝5點幾老公唔知肚餓定口癢,佢又唔喜歡酒樓打包回來既野,所以就決定落街買茶餐,當然其他人都搭單買喇!開心果姐姐就陪老公一齊去買,嘩~呢到既雞脾茶餐都只不過係13蚊,再加一蚊外賣杯,即係14蚊,但凍飲要加一蚊,要可樂就唔駛加錢,雖然,雞脾並不大隻,但將價就貨,係咁上下喇!最後每人都要一份茶餐,之後老公話行過一間要25蚊,樣樣都一樣梗係揀間平架喇!


高佬叔叔係我地打完12圈就來到,時間剛好可以去吃飯。高佬叔叔來到就比左袋野我,佢話想比我好耐,成日都唔記得,我打開個袋睇係個米奇盒,唉~咩嚟架呢?一開原來係米奇錶,我又多一隻錶進帳喇!其實,我家中已有十幾二十隻錶,但我帶來帶去都係2隻,其中一隻係阿嫂送給我的,因為以前返工,錶要來襯衫的,所以就有咁多。



今日主角係高達叔叔,所以我地送左個雞頭比佢(玩下啫!)。今次影左一幅相咋!所以冇舖出來,我怕影相阻住人食飯,若然大家都有寫Blog就話一齊影啫!所以我好羨慕有意同道合的人一齊影相,每次得我一個影好似怪怪的,其實咁樣我都有D唔開心架!不過,影與唔影都唔係大件事,所以都係算吧喇!


食完再打多4圈先走人,今日我又著左〝Mickey戰衣〞,所以又係大贏家,咁係咪寓意我每次都要著呢件戰衣呢?咁又係咪唔好洗呢?熊貓姐姐話洗左怕冇左個功效(講笑啫)。


老公話高達叔叔想星期二〝巴比橋〞,但老公話太〝忟〞,而且天氣咁樣,改月尾先喇!我一回到家就立即開冷氣,因為好熱,由於我肥今日不停出汗,咁都好可以燃燒下脂。


我原本拎左〝林海峰~是但嗡求其大合唱〞去睇,但小朋友要睇電視,大人要睇馬,所以我與老公安頓好一切就睇,可能我訓係到睇,睇睇左1小時到就瞓左,老公2點幾叫醒我瞓好D,見老公都熄左機,然後佢都瞓。同屋住、高佬叔叔和他的女友都話唔好睇,我睇左D都覺得冇之前咁好。


5 則留言:

  1. d點心好正咁bor~
    得閒來我blog睇下啦~
    我減23磅, 好想同你分享下啊~~
    http://hk.myblog.yahoo.com/iamchloeng/article?mid=1535
    [版主回覆10/07/2008 13:57:00]好丫~

    回覆刪除
  2. 睇迪士尼卡通學英文嗎 ??
    [版主回覆10/07/2008 13:57:00]唔係丫~我想佢開口講下野,發下音咋!用佢喜歡既野提高佢興趣。

    回覆刪除
  3. 笨媽媽快樂家2008年10月6日 上午5:41

    個個女人都係咁,手錶手袋一大堆,要嚟襯衫
    [版主回覆10/07/2008 13:58:00]哈~哈~不過,而家唔駛返工,求其左好多就出街。

    回覆刪除
  4. 下次如果我同你出去一定有得影囉
    哈哈~~~
    沙翁好味呀~~~不過我細細個個時就唔多鍾意
    大個少少就開始鍾意,不過都好少食~~
    [版主回覆10/07/2008 13:59:00]好丫~好丫~下次我地要坐耐D,傾下計又影下相。

    回覆刪除
  5. 好好!!一言為定,絕不放你飛機!
    呵呵!
    [版主回覆10/08/2008 22:27:00]好野~

    回覆刪除