2008年10月15日星期三

香蕉糕 (內附食譜)


我鍾意食〝香蕉糕〞,呢個食譜我已想試好耐。近排成日想整野,但又冇乜心情,可能唔多想拎D用具出來,覺得好煩,所以今日我就整左好簡單既〝香蕉糕〞來醫下手癢先。


我係和暖既時候食左一條,覺得唔夠甜,凍左之後又吃多條睇下點,凍左真係甜D啵!但下次整應該可以加多D糖,不過,要等其他人試左先決定。


我整左23條,已經分拆上市,接頭既有面屋、娘家,我仲預留左D,明天送比開心果姐姐,希望佢地鍾意喇!咁我就可以收集多D意見。老公好似唔鍾意吃,但至少都要吃一件。


家人品嚐過都話OK,而甜夠足夠,所以下次糖都不用加或減,不過,老公就食到嘔,唔係講笑係真架!唔係我整得唔好吃,係因為佢唔鍾意果種味。



香蕉糕


材料:(23條,正方形模:20.5cm x 20.5cm,長3吋闊1吋~長形)


糯米粉                               200g


粘米粉                               85g


砂糖                                   150g


溫水                                   265g


香蕉油                               1 1/2湯匙


糕粉 / 熟糯米粉               適量


做法:


1)       將粉類過篩,其加入砂糖混合。


2)       加入暖水攪拌,並加入香蕉油。


3)       把己混合好的糊倒入已掃油的模中,用中大火隔水蒸15分鐘。


4)       熟後取出香蕉糕,其切成條型,趁熱沾上熟糯米粉。


備註:


l        熟糯米~可以用白鑊將糯米粉炒至金黃色即成。



沒有留言:

發佈留言