2008年10月17日星期五

心底一句話@開心果姐姐

欲知前提請到:試衫體會@減肥


我離遠見到有巴士入站,就立即奔跑去追,我係最後一個上車,落車後又要轉巴士去目的地,雖然,有好多巴士入站,但都唔係我等果架,車站內我諗有好多人與我等同一架車,他們與我一樣都等得不耐煩。


我一陣仲要去拎件衫,怕趕唔切就問老公意見嘞!老公話呢架係等咁耐,仲話會趕得切,講講下車到。嘩~架車full晒!我企左幾個站見上上層有人落車,就趁機上去搵位,但上到去一個位都冇,唔通我要企到總站,好在企左一陣就有人落車。


在車程中開心果姐姐來電已身在香港,若然時間許可,就會回公司放低Notebook和文件。我真係趕得切啵!等攞衫時走去睇下衫和試下衫,件衫啱著,但肥著得唔好睇,試完開心果姐姐就到,付款後又睇下,我地揀衫時聽到售貨員話‧‧‧


售貨員:呢D係孕婦衫。
我:原來呢D係孕婦衫。
開心果姐姐:係咩?(佢四圍望)
我:個售貨員話。
開心果姐姐:係喎!(佢見到個牌)
我:死喇!頭先我仲問佢呢件衫有冇黑色添!佢話得白色。
開心果姐姐:咁你買定先囉!


跟住就行去戲院,我地買左個〝爆谷情侶套餐〞有爆谷和2杯大汽水,我仲同佢講左藏左係我心好耐既一句話,係初相識時開心果姐姐同我講左句野,而家我回應她,佢話點解識左咁耐而家先講?咁平時我地都冇單獨見面,但這不是我的心結其中一個。我地睇8點,但入場前要去〝殊殊〞先,因為片長111分鐘。


今日我地睇〝保持通話〞,我與開心果姐姐都覺得套戲好睇,絕無冷場,雖然,劇情有D係估到,但又有驚險、攪笑位,仲有D位我係被嚇到的,你以為套戲完,但原來仲有下文,真係值得一看。保持通話的官網:http://connected.emp.hk/main.html


我離開戲院就問老公係邊,佢已身在戲院門口等緊我地,原本去〝肯德基〞食,不過十點半close,唯有另覓地方,我地行出商場以外既地方,但好多都closed。最後去左間餐廳,但格焗似茶餐廳,而價錢又唔係好貴,因為佢只係得個主菜,其他野都要加錢先有,呢間野D野食認真麻麻。


西冷牛扒:好鹹,而薯條好硬,硬度似石頭。(我的)
牛柳併帶子:牛柳冇特別,帶子老公切極都切唔到一半比我,我成粒食硬到可以咬崩牙,佢用左炸漿去炸。(老公的)
叉燒帶子拉麵:叉燒係中式的,大家都以為係日式,但佢又冇寫係日式,拉麵唔好吃。(開心果姐姐的)


食完又傾下計,老公想買煙食,所以離開餐廳後就去買煙。 



3 則留言:

  1. 鍾意咪得囉!理得佢係咪孕婦裝啫.
    [版主回覆10/18/2008 23:39:00]我都係咁諗,不過,冇我想要既顏色。

    回覆刪除
  2. 個樣靚係無用ge~~~內涵最重要>>>>>>>.講緊D野食
    呵呵~~
    [版主回覆10/18/2008 23:40:00]講得好,D野食真係得個樣,實際一D都唔好食。

    回覆刪除
  3. 最緊要0岩著 ~ ~ ~
    [版主回覆10/18/2008 23:42:00]若然有我喜歡既色,我都會買架!

    回覆刪除