2008年10月25日星期六

扮靚‧飲食‧購物

尋晚我失眠,由11點幾上床碌到成2點幾先瞓得著,老公習慣聽住電台節目瞓,正因這樣我就聽到李力持介紹北海道,肥阿哥和阿嫂下個月會去,咁啱肥阿哥搵我,所以我同佢講過下買咩,因為佢叫我搵阿嫂買喎!


今日有個朋友比左3張facial coupon我,所以我就約埋熊貓姐姐和至Fit姐姐一齊去做嘞!我與老公坐巴士出去時,老公話我成日去游水,又話我成日帶住個水泡出街,仲話我好似阿B咁,帶住一對手袖和坐住個水泡,你話佢係咪〝五恆欠丙〞。


真心泰國菜
我地做facial前去醫下肚先,熊貓姐姐同事介紹我地去附近一間泰國菜館吃。起初比綠色menu我地睇,後來比多一個用木做封面既menu我地,但2個係有分別,綠色for lunch,而木面for dinner。



我地叫左4樣野share,佢話有3杯飲品送,老公order杯望落去好似甘筍汁既〝泰式奶茶〞;熊貓姐姐order杯好水既〝海底椰〞;我order杯淡茂茂既〝菠蘿紅毛丹〞;至Fit姐姐唔飲。



冬陰公湯河~個湯幾好味,不過,唔夠辣。老公與熊貓姐姐覺得呢個最好味。



香葉肉碎飯~又係唔夠辣,唔係好油,我覺得最好味。



乾炒鮮蝦河~一般,菜炒得好爽。



小吃併盤(大)~我落order時要求每件野都一開二,真的一開二後先拎去炸。蝦餅夠彈牙好吃。深啡色係魚餅,店員話好吃,佢唔講我都會試一試,吃時唔腥,但好鹹,個感覺好似〝梅香鹹魚〞咁,而且帶少少骨,但不用吐骨。



我食食下發現有條骨拮左係牙肉與牙之間,條骨好幼架咋!埋單後仲有甜品送。



Facial
跟住我地去做facial,而老公就週圍逛等我地。約左3點,要我地早15分鐘到填表,我地2點半就到,但到走都冇填過野。我地係休息地方睇電視等,果到坐坐下都滿晒人,人陸陸續續被傳召,約3點熊貓姐姐入,3點過D到至Fit姐姐,由全場full house變得番我一個冷冷清清,後來有個職員問我號碼,再不停問邊個負責,終於到我喇!


我入到間好大既房,熊貓姐姐和至Fit姐姐都係入面,做facial之餘,仲有按少少肩頸。美容師叫我應該要保養,因為我只係用清水洗面、冇搽cream,佢話以前好似我咁,而家皮膚已冇彈性,好在佢話我皮膚仲好彈,但膚色暗啞。


我:按肩頸不到位,facial一般,但我落床開始就好似皇太后咁~有人攙扶,佢一直護送我離開間房,去到安全位置。
熊貓姐姐:按肩頸位到位,令佢鬆左好多,因為佢個美容師之前係按摩師的。
至Fit姐姐:真係成日人都好relax。


之後例行公事有個顧問收集意見和sale下野咁,佢話公司唔準做facial時sale客,怪唔之得頭先3個美容師冇sale我地product喇!


老公話攰咁又係既等左咁耐,我地去左〝仙蹤林〞坐低,我與至Fit姐姐食〝凍燒仙草〞,好耐冇食令我諗起以前返工既日子,熊貓姐姐叫左杯野飲,老公齋坐,因為佢剛飲左包檸檬茶。


彩豐行
熊貓姐姐要去〝彩豐行〞買野,聽就聽得多,去都係第一次~真係鄉理,上到去D野真係咁平。以前返工時代我都有幫自己對腳磨砂,既然頭先美容師話我要保養,咁我就買盎足部磨砂(400ml)和腳Mask(400ml)先,咁大盎每盎都係45蚊咋;潤唇膏(8ml)就貴D要14蚊;沐浴露(1000ml)咁大支都係25蚊,仲有smaple送,樣樣都咁大有排用。



頭先熊貓姐姐睇左飲食男女介紹〝九龍城~清真牛肉館〞唔錯,至Fit姐姐要回家去,我地就坐小巴去九龍城食飯,去到有好多人,我地要等埋高達叔叔,就攞定位先,然後行去九龍城廣場行下,發現果到有〝吉之島~十蚊店〞,緊係入去行下,咁當然有收穫喇!行出廣場見對面馬路有零食買,又係十蚊幾件,入去睇下有冇老公喜歡的甘大滋,結果就買左咁多野嘞!


高達叔叔已在〝清真牛肉館〞等我地,齊人咁我地就入去,果到D野真係唔錯!詳情請去:清真牛肉館



食完飯又去食糖水,呢間熊貓姐姐試過唔錯。



老公例牌食〝海底椰涼粉〞;高達叔叔唔舒服order〝川貝雪耳燉鹹柑桔〞潤一潤;熊貓姐姐都order〝滋潤五寶露〞,我唔記得問佢地好唔好食,但我既〝粉紅佳人〞就唔錯,但細碗要26蚊就貴D。



3 則留言:

  1. 看來這一天過得好充實哦 ~ ~ ~
    [版主回覆10/27/2008 12:03:00]係丫~都行左好多路。

    回覆刪除
  2. 見到張甜品咭既圖片,流哂口水啦!
    [版主回覆10/27/2008 12:05:00]真係幾好味架!我都回味緊!

    回覆刪除
  3. 本木既menu好靚呀
    [版主回覆10/27/2008 14:38:00]係丫~實物仲靚,但野食就一般。

    回覆刪除