2008年10月2日星期四

疲倦

近排肩頸越來越酸痛,雙腳行一陣就好攰,應該唔係病,原因未明,我估可能與天氣有關。


今朝太忙都冇幫老公打點好返工既既,我問老公呢樣、果樣有冇拎,佢係唯獨是煙冇拎,叫佢拎又唔駛,我吩咐佢唔好買煙。


我係〝麥麥〞買左早餐,歸家後拿拿淋吃完帶阿B返學,然後又要趕去〝樂富~房署〞與帶細舅父、細舅母和表姐合會。尋晚收到阿媽通知佢地今日去交表,仲話細舅母買左蜜糖,而表妹又買雞蛋要我拿回去,又要記緊拎梅菜係幫細舅母買。我諗夾埋一定重,就算蜜糖細罐,密度咁高都重喇!我肩頸和腳都痛,但咁有心都要攞!真係未老先衰,最衰book唔到場打波喇!


阿媽話我十點半去到就可以,我見仲有時間就行左去〝吉之島〞,我講過今個月唔買野,但係而家日日都煮飯,餸就細碟就大,問過老公都讚成我買細碟,去到未開門,我就行行企企等十點開舖。我今日係〝十蚊店〞第一個顧客,我向我既目標進發,碗碟唔夠悅來邊多花款,我就買左3隻。



我慢慢行去房署,見唔到佢地,但見到好多人,等我去攞定籌先。我係大堂等,又怕個籌過左就打比表姐,佢地已到門口。今次多人攪左半個鐘,終於成功收左申請表,而家等收藍咭。


我除左蜜糖和雞蛋外,細舅母仲買多一大袋臘腸和豆豉,表姐盒豆豉唔要又比埋我,我就孭住重重既行裝回家,想買lunch回家吃都不能,雙腳又攰又冇力再行,我諗當時我身上負重二十幾磅,我回家煮個麵食算。返到家先失手打爛左幾隻蛋,每隻蛋都包左紙巾架!每次packing都係咁。



今朝坐車時不停諗煮咩餸,諗到煮〝釀雞翼〞,回程時就叫阿婆幫我係冰箱拎雞翼溶雪先,但返到去成個人都好攰唔想郁,所以都係放棄唔整。


晏晝有朋友來電傾左好耐電話,大家講煲湯和煮飯,講開我又想煲〝青紅蘿蔔湯〞,但時間唔夠明天先煲,最快都係煲排骨番茄薯仔湯。而餸方面我問老公,老公話食茄汁豬扒,上網搵到自己再更改一下,再炒多個菜就攪掂。


頭先熊貓姐姐來電問〝星期日BBQ點?〞,我地每年十月高達叔叔生日都會係攪BBQ,但而家打風多數都要取消~擇日重賽。夜晚睇電視時發現原來以前睇開個醫生做左無國介醫生,佢把聲都仲係咁沙和個樣都冇老到,但前排經過佢間診所仲係到。



今日老公返工回來聞下包煙,佢今日真係冇食過煙,lunch時見到個同事都係係尋日開始戒煙。老公話公司partime幫佢買左煙,佢一拎到就立即擺晒落抽屜~真忍得。開飯前同我講食一支煙,我鼓勵佢食,邊可以一下止戒晒!要慢慢過度先得架!忍得太勁,可能會有反效果。


2 則留言:

  1. 你講得好arm~~~係要慢慢過度架
    你D親戚都幾好客架喎~~送好多野呀!!
    [版主回覆10/03/2008 21:16:00]係架!次次都有好多手信架~

    回覆刪除
  2. 呢幾隻都唔錯哦, 係唔係好重呀?

    [版主回覆10/07/2008 13:35:00]查實都唔算重,冇其他野拎都值得一買架!

    回覆刪除