2008年10月21日星期二

口腫面腫

尋晚老公叫我瞓床尾,我緊係唔去喇!今朝叫老公起身時,感覺到喉嚨有D痛,而且個頭又痛痛地,所以叫老公幫我話比娣婦知,我今日唔湊阿B。


今朝9點鬆D娣婦來電,問有關阿B接送咭事宜,之後我上床典左半個鐘都瞓唔返。我喉嚨就冇痛,但鼻涕有少少血絲,可能我太大力,之後細力就冇喇!有幾聲咳,但咳和乞嚏就要就住,因為用力個頭就痛,而肩頸位就好似比人打左一身咁痛,又唔可以活動自如,仲腫左添!


今晚都要早D瞓,要多D休息和明早要帶阿B去〝協康會〞。娣婦話明早帶阿B去我家,但我怕阻住佢返工,所以拒絕左。


晏晝我炒左餐肉蛋炒飯,下次我要試整〝蛋包飯〞,然後去〝百佳〞買餸,再回去整冰花鮮奶燉蛋,頭先老公來電今日會早放,平時夜食飯都食唔落甜品喇!老公食完飯來電話比我知去買煙,我話你咪買囉!我都係果句喇!


老公回來見到我就話〝嘩~你做乜口腫面腫?〞,邊有丫!我去照下鏡,真係喎!然後叫我一陣幫佢按下〝Pat Pat〞對上舊骨,佢今日係公司撞到好痛。老公食完飯就去眠一陣,話眠左會無咁痛,仲叫我一陣叫佢,我話唔叫費事勞氣,又係叫極都唔起,又未洗白白,又要等頭乾先瞓,真係激死。


是日晚餐:


洋蔥餐肉炒蛋:晏晝我用剩餐肉,所以我就加D洋蔥來炒蛋,老公都話好味。


麻醬洋蔥炒牛肉:做法與麻醬洋蔥炒肥牛一樣,我只係改左用牛肉。


炒菜心:係〝百佳〞買餸,去菜檔買菜心苗,但師奶們話呢隻大條既都好食,仲話好甜,又唔好食返來搵佢,見佢地誠意拳拳,所以就買左。我與老公覺得好食和甜,咁大條都唔老冇渣。


菜乾瘦肉湯:係尋晚飲剩的。


無核提子:我買既時候睇到$9.9,到埋單時覺得咁多既,睇下張單先知,原來係$9.9/磅,真係大意,呢pack提子成$16.6。



〝接送咭事宜〞


我都唔明阿B間學校攪咩既,娣婦做左2張接送咭,接送咭係放係學校,每朝送小朋友回校,就會由老師交到家長手中,放學接小朋友時交回就可以,其實,若然你經常出現冇都可以。


尋日我去湊阿B冇拎接送咭,因為我由屋企行路去阿B學校,順路過回娘家拎接送咭,再去學校,這樣會行雙重,費時失事。回娘家後我就拎左張接送咭預備今日湊放學時交回老師,我亦已通知娣婦明天你就不用問老師拎接送咭。


今日阿媽帶阿B飲完茶,就回學校,但學校竟然話冇接送咭,這第二次咁講,所以我就向阿媽了解一下情況,本來我諗住去學校一趟,後來娣婦來電,佢話另一張咭原來Keep係學校既文員到(學校得一個文員),真係火都滾,有乜理由得個文員知,緊係要學校每一個職員都知架喇!娣婦話回家會同佢地講下次咁既情況,就向文員取咭,咁都係一個辦法,但係責任唔應該係我地果到,之前娣婦都話個校長和文員拾下拾下,今次令教到喇!


3 則留言:

  1. 你咳和乞嚏唔好咳咁大力,會扯傷架,嚴重會扯穿腹膜, d 腸會跌出黎
    [版主回覆10/22/2008 09:55:00]我係輕輕力咳,但都痛。咁嚴重架!我要記住先。

    回覆刪除
  2. 我打 乞嚏都會好大力, 而且因為有d鼻炎,一打就停唔到口~
    以後都係要細力d囉 ~ ~
    你都要小心保重呀 ~ ~ ~
    [版主回覆10/22/2008 14:25:00]真係唔好咁大力。而家轉左少少咳,尚算可以,你都要保重丫!

    回覆刪除
  3. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年10月21日 下午10:46

    Take care!!!!
    [版主回覆10/22/2008 14:26:00]我會架喇~多謝關心!

    回覆刪除