2008年10月19日星期日

搬屋記@老爺

19 October 2008


今日係老爺搬屋大日子,點少得有老公既好友呢!老公一早約左高佬叔叔來車野,老爺都唔係好多野,所以只係約左開心果姐姐、高達叔叔、熊貓姐姐和至Fit姐姐。


我起身骨痛未退,仲加埋頭痛添!我拎埋〝特強傷風感冒〞藥以防萬一。我地講好十點,係老爺舊屋附近的茶餐廳食早餐,但茶餐廳好多人,所以轉移陣地去〝麥麥〞,老公通知有關人士轉地點,我口淡淡肚餓又唔想吃,只吃左個〝煙肉蛋漢堡〞。


尋晚開心果姐姐BBQ完,再去唱K玩到零晨3點幾,所以頭先老公打去先起身,老公叫佢晏晝才來,但佢堅持要來,若然我尋日又去既話就‧‧‧。


我食完去左〝U-Right〞行下,因為高佬叔叔剛起身,當然2位男士就去老爺舊居與老爺會合。我地4個女士好似師奶咁,不停搵丫搵、摷丫摷,每人買左一件一式一樣背心,但size當然有別喇!熊貓姐姐和至Fit姐姐仲買多2件衫。我地話件背心係制服,一陣搬野時著住,咁就變成一間搬運公司,真係笑死。


老公等到我地來,就分配工作崗位,然後佢與高達叔叔將野搬落樓,天氣好熱,所以老公吩咐我去買飲品給大家。高佬叔叔一到我地就將野搬上車,然後要去老爺朋友家拎雪櫃,貨車只可坐2位乘客,高佬叔叔女朋友和老公跟車,我地有6個人就分2架的士去老爺新居。


我地好快就搬完,然後去食野,再回來執野和打旺個場。老爺想炒餸吃飯,又想啤一啤佢,不過,而且高達叔叔又病緊、老公又唔飲、高佬叔叔要揸車,所以冇叫酒,而大家吃完早餐冇耐,所以都係叫點心吃。


老爺叫左個朋友來,老人家喜歡吃飯,叫左碟〝燒腩仔〞,另外加多碗飯比老爺,而朋友就叫左碟飯,後生既就食點心。老爺細食,所以我地可以品質到,皮脆和一層肥一層瘦既〝燒腩仔〞。最難食就係〝馬蹄糕〞,佢地話好淋,我諗係水多粉少所至。



高佬叔叔與女朋友有地方去,所以冇跟我地回去。回到去執野和打旺個場,我和熊貓姐姐做旁觀,而老公就整個雪櫃和執下野。打左4圈,老爺贏左少少,大贏家係開心果姐姐。


跟住就去熊貓姐姐家繼續,我陪開心果姐姐去烘焙店買〝大菜絲〞,其他人就去買野飲,行到一半老公來電問吃乜?我地要吃夾餅,去到烘焙店冇開舖,我地就去街市買,攪掂就上去熊貓姐姐家,上到去發現佢地買左好多野食。



至Fit姐姐與她的老公剛歐遊回來,以下就係大家既手信,全部都係食得架!但大家太飽吃不下。



晚餐大家都叫外賣吃粥,我係外賣未到,就每人分左尋日我整既花生醬雪芳蛋糕黑糖軟蛋糕,之後就原盒明天拿回娘家。另外,熊貓姐姐既男朋友剛從台灣工幹回來,大家可以品嚐一下台灣皮蛋,佢地話好彈牙。



4 則留言:

  1. 咦,U-Right仲有營業嗎 ?
    [版主回覆10/21/2008 11:16:00]某D舖,不過都係散貨,套現。

    回覆刪除
  2. 又係好多野食~~~~~~~~~~~
    u-right???我個邊個D全部無開
    唉~~~無得買衫衫
    [版主回覆10/21/2008 22:36:00]U-right都唔係間間開,佢只係散貨,散完都關門大吉。

    回覆刪除
  3. 咁我lee邊個四間都散得幾快喎~~
     
    [版主回覆10/21/2008 22:50:00]嘩~你果邊有咁多間,可能佢係將D貨集中幾間散。

    回覆刪除
  4. 我諗係啦~~~
    [版主回覆10/22/2008 23:27:00]Ha~Ha~

    回覆刪除