2008年10月7日星期二

娘家靚湯

星期六,日間冇厠所水,去完街回來就有,夜晚厠所水箱已有點怪,前晚回來時見到大口仔不斷有水流並有泡,但流量不多,然後又見大口仔地下附近又有好多水,就叫老公入去睇下,老公話厠所水多得滯,停完水個水量set大左,但之後又厠所水唔識停,所以老公關左個厠所水制。


尋日老公11點幾開始整個厠所水箱,有D發老脾,其實,佢冇諗過咁早起身既,都係佢去殊殊先起身啫!到今日為止一切正常。


今朝突然想食滷味雞腳,所以拍拍睡夢中的老公見佢郁就同佢講,佢應左我〝嗯〞,跟住12點十叫佢起身,就棟起5隻手指,即係要瞓多5分鐘,叫幾次都唔起,足知一瞓就瞓多一個鐘。


老公起身後,大家冇地方去,又唔知食乜,頭先都你問去唔去荃灣,我想去試〝Grace~老闆娘〞,但你又擰頭。我掛住阿B就去肥阿哥到,因為肥仔一早已過左去。


老公諗住上到去樓下先買茶餐,肥仔又話可以食得落。決定左就立即動身,去買滷味經過〝大家樂〞,老公就去睇下,最後都係係〝大家樂〞買,我例牌食〝公司三文治〞加碗粉,老公又係加碗粉,不過,食蜜汁雞脾,而肥阿哥和肥仔都係食油雞脾,阿嫂和娣婦就食滷味。



〝皇帝〞放左出來喇!但我見到棟仙啄佢隻尾啵!



今晚大家齊齊回娘家吃飯,我打開個煲蓋已聞到係〝土伏零〞既味,坐回餐檯就問阿媽〝係咪土伏零湯?〞,阿媽都話我醒一睇就知,我話我唔係睇架!我一聞就知,阿媽話係用左土伏零、牛大力和鑽地老鼠煲,老公與肥仔聽到〝鑽地老鼠〞就好驚,我話係冇睇〝阿蘇〞咩?鑽地老鼠,唔係老鼠來的,同埋佢地聽到〝戰地老鼠〞。


我叫老公飲多碗,呢款湯去濕,加上我唔會煲,土伏零好硬架!而且我樓下冇得買,而家好少地方有得賣。我知菜檔可以幫你削皮,不過,硬到死自己返去點斬開一舊舊煲湯丫!



前日老公叫我尋日打去〝Acer〞問部Notebook拎得未,因為佢想趁佢放假陪我去拎,打後既星期六可能要返工。我尋日9點幾打過去,成日都繁忙要留口信,我打到有人聽為止,約十點有人聽,講左資料hold左條線好耐,跟住話晏D覆。


我見11點幾都未有消息就再打多次,今次都話要問左師傅晏D覆,因為近lunch時間,跟住就掛線,我心諗頭先打來早喇呱,問到而家都未得。跟住出街記起又咁耐都未覆,老公話唔好打你又唔係今日拎,但我都要有個知字架!


我再打去問,佢話晏D師傅直接覆我,等左1個小時有多師傅來電,佢話部機慢可能係我裝左個Office 2002與Vista唔夾有關,問介唔介意將部機系統還原去出廠當日,我未抄起Data喎!佢就叫我抄起Data後自行還原。我最重要係個card reader問題,佢話要幫我換過塊SD底板試下,之後會盡快覆我。


1 則留言:

  1. 原來你部電腦仲未搞好 ?
    好似搞左好耐啦 ~ 
    [版主回覆10/08/2008 22:23:00]未丫~整左一星期多D,希望今個星期可以攞喇!

    回覆刪除