2008年10月27日星期一

一般味道@風月堂

尋晚嘔完,再係床捱埋睇完我喜歡的〝神探加利略〞,不知不覺間睡著了,今朝起身就沒事。


今日老公會與老爺食飯,阿B又要返〝協康會〞,順理成章我就與肥仔和娣婦出街食。


上星期六晚,老公話好耐冇見過阿B,我計一計應該有2星期。晏晝老公來電,佢話明天先搵老爺食飯,今晚與我地一齊食,佢目的都係想見下阿B啫!換轉係我唔知佢會唔會又係咁掛呢?


阿B係〝協康會〞放學,我就與娣婦帶埋阿B去與肥仔會合,我地行住等老公。大家一直都諗係邊到吃,肥仔唔鍾意去Pizza Hut,我與老公都唔喜歡去和民,因為又貴、份量又少,又唔係太好吃,元氣阿B冇野食得,仲有Spaghetti House。


老公來到阿B唔肯比佢抱,肥仔立即話〝丈丈為你而來架!〞,都係唔肯。肥仔將晚餐吃乜個波交左比老公,肥仔講出選擇,老公在云云當中都係選擇Pizza Hut,不過,老公都唔係太喜歡吃的。後來我提出〝風月堂〞,但呢間好貴,味道都OK,娣婦食過話唔好吃,肥仔話去攞位,我話唔係太多人的,餐廳內如我所料客人不多。



我地睇睇下Menu發現,原來有兒童餐Menu架!不過,好貴囉!成七十蚊一個餐,包埋甜品,如想有飲品,仲要加三十五蚊,夾埋成舊水一個餐,但阿B唔舒服,所以只係order左個餐。阿B唔多喜歡吃,娣婦試過D飯硬。



兒童餐有一份小禮物,樣樣都唔多啱心水,所以揀左支筆。



我地order左每人一個飯(獨享),仲order左小吃,味道樣樣都一般,老公話早知去
日之食堂,而且話呢到絕無下次。


薯蓉帶子蝦~沒什特別。



煙肉焗青蠔~味道淡,肥仔唔吃,我地每人2隻,娣婦吃左一隻就唔食。



辣肉薄餅~餅底香脆,味道都可以,但肥仔唔吃得辣,食左啖就唔吃。



咖哩豬扒飯 (老公) ~ 塊豬扒好味,但飯硬,老公吃到胃痛。



蛋包飯 (肥仔) ~ 係肥仔最愛吃的,呢個蛋包飯都唔係蛋包住飯,只係飯上面加炒蛋,再加餸,雖然如此,肥仔依然覺得好吃。



鰻魚石頭鍋飯 (娣婦) ~ 味道都OK,比之前好吃。



牛肉石頭鍋飯 (我) ~ 日式飯估唔到有泡菜,味道都係冇咩特別。



藍莓乳酪~肥仔order,唔好飲。
綠茶~老公喜歡吃果舊雪糕,仲話〝嗱~呢D先係綠茶雪糕。〞,跟手就比我試,我覺奶味重,綠茶味輕,茶覺得唔好飲。



最後我與肥仔都order左甜品,肥仔吃〝朱古力香蕉雪糕〞,冇問好唔好吃;而我吃〝士多啤梨杯〞又係冇乜特別,但我食左半杯,因為太多cream。


這餐水準比之前差左,呢餐又貴又唔好吃,每款都要四、五十蚊以上,我食完呢餐返去就要喪跳,唔係就肥死。



5 則留言:

  1. 妳好. 睇落d嘢食好好味喎.
    [版主回覆10/28/2008 23:39:00]今次得個樣,味道一般咋!

    回覆刪除
  2. 我以前都去過風月堂, 味道真係麻麻地 ~
    [版主回覆10/28/2008 23:40:00]但係貴到死,我以前食過都可以,但而家就‧‧‧。

    回覆刪除
  3. 個餐盒好靚呀
    [版主回覆10/29/2008 22:37:00]又係好睇唔好食既~

    回覆刪除
  4. 我都有去過呢樹食野..普通貨啦..只有D沙律OJ D咋..
    [版主回覆10/29/2008 22:39:00]我地冇食沙律,甜品都可以,下次都唔會再去。

    回覆刪除
  5. 我覺得個兒童餐好我呀
    但係我又想食鰻魚石頭鍋飯喎
    [版主回覆10/29/2008 22:48:00]娣婦都話饅魚石頭鍋飯OK,都可以去試下呢個既。

    回覆刪除