2008年8月21日星期四

環球美味批B@Pizza Hut

今朝叫老公起身又起,我就講左今朝我上磅又重左2磅,點解又既?因為尋日上磅重左1磅,老公聽到就起身話〝哎~唔知你丫!〞,佢既語氣係唔多高興既,其實,我都唔想重左,尋日晏晝和夜晚我都係食粥咋嘛!都冇食其他野,係因為我週期性不適前會谷2個星期,而家成個人都脹晒,我自己都有D唔開心架!


今朝回到娘家,阿媽食茶時打回家找我,佢問〝晏晝煲粥好唔好?〞,是但喇!我想食炸兩,於是阿媽就買左2碟齊齊吃,阿媽仲炒左〝辣椒炸菜〞,暫時除左〝豉油雞〞外,呢樣〝辣椒炸菜〞係最好味。



今日阿B有D燒冇返學,朝早娣婦話阿B晚上7點要去做評估,我地做完評估就去左〝Pizza Hut〞食晚飯。等位時見到肥阿哥個朋友,但我唔知點解一時口快同阿B講係〝姨姨〞,之後都改返叫〝姐姐〞。


肥仔話上次肥阿哥買左個〝環球美味批B〞好味,今次叫我地試下,我地叫左個大批。起初以為食唔晒個pizza,但佢切法與平時唔同食下食下,試下試下就食晒喇!嗯~我覺得都OK既!但又冇乜特別咁囉!不過,德國果邊既〝蜜糖芥辣〞幾好味。


食食下有人從我身後叫肥仔,哦~原來係肥阿哥另一個朋友,佢與頭先位朋友都係〝Pizza Hut〞食飯。



之前我睇〝都市閒情〞講關於〝牛皮癬〞,原來係唔屬於〝癬〞,因為它唔會傳染人,亦都唔係被傳染的,係自己既〝免疫系統〞出現問題所至,與我的很相似,,但上次醫生又冇講,只係話〝癬〞、唔係傳染、唔會傳染人而矣。


我就此問過開心果姐姐,佢話依我形容應該係〝牛皮癬〞,佢話係遺傳的。之前二姑媽又係有〝牛皮癬〞睇醫生都唔好,伯娘就介紹左佢用〝二天堂~拔毒生肌藥膏〞搽好左,阿媽都有一盒,但太耐佢唔敢比我用,所以買左盒新既比我,叫我試下~好既話搽2次就知架喇喎!老公見到個名〝二天堂〞?我話你以為〝海天堂丫?〞,佢係到笑。




2 則留言:

  1. 我都好耐無食過Pizza Hut 啦
    等得閒又地食下先
    哈哈
    [版主回覆08/22/2008 21:29:00]我都係,所以尋晚就去食勒!

    回覆刪除
  2. 請問d藥膏有冇類固醇o架??
     
    [版主回覆08/27/2008 23:34:00]唔好意思~我都唔知道。

    回覆刪除