2008年8月24日星期日

茶敘@老爺

今日老公約左老爺食茶,而今晚又要出去食,所以就約埋高達叔叔一齊飲。我地去老爺家附近飲,所以由老爺搵位,但佢9點幾就搵到位喇!好在老公今日叫2次就起身,所以都係預定時間到,高達叔叔比我地遲少少到。



飲完茶一齊行左一陣就回去,但我與老公要去肥阿哥家拎回新買既〝Notebook〞,高達叔叔就自己回去我地家先。


肥阿哥幫我將舊的資料抄去新機到,所以老公又由去拎部舊機來,到4點幾部機未拎得,但都要回去,因為接埋高達叔叔一齊出去食飯,晚飯肚餓掛住食忘記影相。


我地食完飯又行下街,高達叔叔見到心頭好,佢之前見到買160蚊,而家買六十幾蚊,所以唔諗就買左。



3 則留言:

  1. 妳被點中了! Click Me

    回覆刪除
  2. 你去茶樓最鍾意食咩架?
    我以前一到星期六、日就會去飲茶
    但係近幾年都好少會出去飲啦
    [版主回覆08/25/2008 22:51:00]我讀書年代都係每逢星期六、日都會去飲茶架!其實,大部份點心我都吃架!樣樣都好鍾意添~

    回覆刪除
  3. 金之選僱傭公司
    http://hk.myblog.yahoo.com/golden-choice
    祝您找到好幫手

    回覆刪除