2008年8月28日星期四

昨天與今天的事

每日發生既事我唔係成日都會記得,所以有時寫Blog時會冇寫到,又有時會問返老公係點,唔知係咪冇做野個腦開始衰退呢?而家要補寫返先。


其實,呢件事係發生係尋日既!尋日朝老公係公司來電問〝你今朝拎回家既野見唔見我個pass丫?〞,我走去搵又唔見有。


我:點解你個袋有咁多格,你都唔放入去既?
老公:之前就係放入去,就整爛左個pass勒!
我:等我晏D回去再幫你搵下喇!


老公個pass內藏左公司張門口咭,佢地in&out都要啪咭架!我等阿B訓左就回去,我打開門望一望~冇喎!再諗就估到係邊勒!


尋晚老公係袋拎左好多野出嚟,全部都放係張櫈到,應該係跌左係櫈後面。我行去張櫈灣低腰一睇就見到個pass喇!我即刻通知老公,等佢放心D和通知同事。



上星期六,我買左部電腦話送多一年防毒和保養,但我唔見有野要填啵!所以尋日打比個sales問,不過,佢放假冇野係手唔清楚。今日我再打比佢,全部野已經解決,而家真先進,唔駛填就自動係電腦upgrade,只要keep住張單就可以。


晏晝係娘家執信,係〝世界兒童基金會〞信內搵到呢個掛飾,都幾靚丫!



晏晝見有時間又整下野!今次整左Cream Cheese小雪芳,不過,我都唔係好滿意。



老公問我今晚食乜?我話煮飯,尋日有肥牛剩,衰佬話唔想食重覆既餸,我話個汁煮另一款都話唔得,佢決定食〝麥麥〞。


4 則留言:

  1. 有 D公司唔見公作証要俾錢整過張新, 好鬼唔底!!!
    [版主回覆08/29/2008 07:04:00]好在搵得返,而且唔多人知,一陣比D麻煩人知道就麻煩喇!我以前公司唔見好似要比50蚊,好在我未試過唔見。

    回覆刪除
  2. 點解滿意個cream cheese 小雪方呀
    個掛飾好得意呀~~有無女仔架?
    [版主回覆08/30/2008 07:17:00]Cream Cheese小雪芳焗一轉都未得與書既時間都唔同,我用左焗爐溫度計應該焗一次就喇嘛!點知唔得。
    我都唔知有冇女仔,因為我收到一個咋!

    回覆刪除
  3. 點解滿意個cream cheese 小雪方呀
    個掛飾好得意呀~~有無女仔架?

    回覆刪除
  4. 有時跟書係有D差別架啦
    每個焗爐都唔同~~不過唔緊要啦
    焗蛋糕幾時都有得再焗
     
    [版主回覆08/30/2008 23:17:00]咁又係,好喇等我下次再比心機D先!

    回覆刪除