2008年8月8日星期五

接送咭

今日湊阿B返學係校長出來接,佢比左張〝接送咭〞我,
我接過〝接送咭〞後,佢就抱阿B入去,阿B又係聲淚俱下~好慘。


我擺好張〝接送咭〞,諗點解上次冇比我既?
我返到去問阿媽〝尋日你有冇〝接送咭〞?〞,佢話有。


娣婦放工回來打比我問〝接送咭〞係邊?我送返學時校長比左我,
我湊放學時張〝接送咭〞又比番校長。娣婦以為張〝接送咭〞係自己Keep,
同埋張咭原來係剛整好,怪唔之得我星期二果日冇喇!



放學時我又同老師傾左一陣,今日晏晝吃粥,我煎左D午餐肉,
阿B好鬼鍾意食,緊係鍾意食喇!我煎脆脆咁香口,
所以佢今日好叻仔又食左一飯碗粥。


今日阿B可能冇喊得咁勁~進步左,因為佢吃完粥玩左一陣先訓。



1 則留言:

  1. 阿 B 有進步, 好快就會笑住返學架喇~
    [版主回覆08/10/2008 00:04:00]可以快D就好喇!好期待~

    回覆刪除