2008年8月10日星期日

我可以點呢?

尋日同朋友食晚飯時,講開我幾時派到樓,我話上次打去房署問過大約9、10月會派第二次。


今日我又再打電話去問,hotline非常繁忙,我唔留電話不停打到有人聽為止,今次呢個人講野好快好急,感覺到佢好想多D講完打發我走。佢睇電腦話根本都未到你個number,但我已派左第一次勒喎!再講都係話〝Number未到你〞,總括嚟講都係一句〝要等,唔知幾時〞。


我地係第一次入息審查失敗後,同老公傾好又計好每個月最多可以開幾多個鐘O.T.,然後老公一過左quota就唔打咭來O.T.做野,但而家新官上任,而且四字人又換晒,乜都揸正來做,加上有個黑人憎四字人,我在此稱呼佢為〝公敵四字人〞,因為每個人都想同佢開拖。


佢每人mark低佢地返和放工時間,加上而家用pass拍咭in、out,唔同以前打咭,所以冇得走盞。老公話佢唔知向四字人老闆面前講左乜野,所以要咁做,因為office果邊冇mark時間。


〝公敵四字人〞仲成日篤老公背脊,向四字人老闆打小報告,老公與另外幾位同事都做到唔想做,想走人。


朋友知道老公公司方面咁棘手,所以紛紛都叫我生BB,如果咁拖拖下就唔會再想生,況且你兩公婆都鍾意小朋友,現在只不過將我計劃既次序換轉左,這是唯一既解決方法,我都明白佢地用心,而家間中都有同老公講不如唔好生,但老爺又想抱孫,其實,生並唔難,養先難。


我有左BB係會有間屋,但有左間屋,我要搵工,但萬一搵唔到,BB一日一日長大咁點算?到時我唔想活在貧窮線下又或者要攞綜緩過活,我唔想乜都比唔到小朋友,令佢自卑。綜緩留返比真係有須要既人,我大人大姐,有手有腳,有氣有力唔須要D咁既野!


朋友話公屋係比拎綜緩既人住,我覺得係政府問題,佢地批綜緩太寬鬆,相反公屋就咁緊。拎綜緩多數都係住公屋,好似老公有個同事話,佢屋企樓下間酒樓每日過半數都係拎綜緩既人〝打墩〞,仲要係一個女人拖幾個小朋友係到嘆茶,生多幾個拎綜緩錢會批多D,呢D咪寬鬆囉!但唔係個個新移民都係咁,都有自食其力既!


之前報紙都有講老公同事住果區係拎綜緩之冠,我從來都唔會奇視任何人,呢D都只不過係政府問題,點解同樣都係政府政策分別會咁大,難度要人人都去拎綜緩先可以住公屋?


尋晚老公話到時真係攞唔到屋,我就搵野做,然後儲錢去買樓,至多買新界果D~平D嘛!


4 則留言:

  1. 笨媽媽快樂家2008年8月11日 上午5:56

    有骨氣 ,不過如果真係想生BB既話,真係早好過遲,好似我咁,而家兩個女咁大個,自己仲咁後生幾好呀.諗諗佢.
    [版主回覆08/12/2008 00:56:00]我想生好耐架喇!但都係要一切安頓好先會生,我都怕與BB年齡會相差好遠,所以可能有機會係唔生。

    回覆刪除
  2. 你咁鍾意bb,快d生啦 。。。中國隊加油。。。師奶仔都要加油
    [版主回覆08/12/2008 00:58:00]我睇完你句野笑左出嚟!老公問我咩事,以為我傻左,我要照我既計劃行事,唔想日後為此而有爭嗌,但我會盡力架喇!多謝支持!

    回覆刪除
  3. 繁事做好準備,對你及bb都係一個好安排
    [版主回覆08/12/2008 00:59:00]我同意,所以對此事要有計劃才可行,暫時唔可以輕舉妄動。

    回覆刪除
  4. 唔好太擔心,天無絕人之路 你諗得好正面,我好欣賞你!
    我同我老公都係因為某d原因申請唔到公屋,
    最後真係好似你咁講,喺新界買咗個平平地既單位,你都+油啊
    [版主回覆08/13/2008 22:05:00]多謝你既讚賞!我想最好就梗係派到屋喇!因為等左4年,但唔得都冇法,又係好似你咁買平D既單位,你都加油丫!

    回覆刪除