2008年8月7日星期四

自己行街

近排成日都自己一個人行街,以前我絕對唔會自己一個行街,但而家冇辦法喇!雖然,今日著住對高跟鞋對腳好痛,但我都專登行耐D,因為食完lunch行下好D。平時又懶做運動,咁樣都好過乜都唔做丫!



每朝老公都會用噴壺將頭髮噴濕少少,然後梳整,有一次我唔小心跌爛左個噴壺,我就用未用過,而且預備整蛋糕、麵包既噴壺贖罪。


老公可能次次都好大力禁,久而久之個噴壺成日都失靈,每次失靈老公就發脾氣,次次都係我幫佢整好,因為佢邊有時間整。


今朝7點半叫老公唔肯起身,齊齊再訓,我7點十醒一醒再叫先起。我從睡夢中聽到老公發晒老脾話〝又唔得喇!〞,佳因噴壺又失靈,加上遲左起身,咪掹上加掹囉!平時7點56分前已出左門口。


今次我起身都整唔到,真係要報銷,咁我就同老公講〝今日約熊貓姐姐食lunch,順便幫你買噴壺〞,佢當然冇意異喇!記得上次金田日庫料理@0808生日飯局時已見到有噴壺想買,不過,用緊個又未壞,買左老公實話我嘥錢,今次可以去〝吉之島~十蚊店〞行,又可以睇下有冇蛋糕模,一諗到呢到就訓唔著。好~等我打電話約熊貓姐姐先。


今日熊貓姐姐帶我去食新野,買相都唔錯,熊貓姐姐既〝黑椒腸仔、翠肉瓜烏冬〞~黑椒味濃,唔錯;而我既〝白汁雞柳、蜆肉、粟米飯〞都幾好,但味道就淡D。



我一入去〝荃灣廣場〞就見到阿B鍾意既〝雷曼兔〞,咁我就緊係影低佢比阿B睇喇!



之後我就行去〝吉之島~十蚊店〞,我搵左好耐先搵到個噴壺,幾驚要行返去〝悅來酒店〞果邊買。我睇蛋糕模時見到有細戚風模和4-5吋蛋糕模,這兩款係〝吉之島~十蚊店〞已經好少見,出面買又貴D,所以我就問下熊貓姐姐買唔買?佢話買,仲叫我幫佢睇下D焗爐。


我見冇想買既蛋糕模,咁都巡例買返個4-5吋蛋糕模喇!橫掂呢個size我都冇既。之前罐頭紅豆冇貨,今次見到又買返罐先。



我搭車回家途中諗下今晚食乜?諗~諗~諗~唉!不如煮白汁意粉喇!問老公話〝是但〞,落車後我就去買材料勒!


返到家又上下網先,睇睇下先發覺自己攪錯左D野,原來自家製手工蛋糕~Hand-made Cake應該係KaeBakery著的,剛才先知〝開心入廚系列〞每一本都可能係由唔同人寫架!擺左個大烏籠添!真係唔好意思。


跟住又跟自家製手工蛋糕~Hand-made Cake整〝蜂蜜綠茶蛋糕〞,我吃左覺得都OK,不過,老公話唔好吃,好淋,等我拎回家問下意見先,若然OK就舖食譜出嚟!



我諗住跟之前買既美味醬汁Cook得起煮白汁,但有D材料冇又有D唔夠,所以都係自己亂煮喇!我用左上次買既意粉量器來量要煮幾多意粉,真係幾好用,因為份量剛好。


我煮左〝白汁雞絲蜆肉意粉〞,當然再加多碗罐頭白湯喇!雖然,白汁係亂煮,我與老公都覺得唔錯,不過,老公話D蜆~腥,我已用薑和蔥出水,但我又係唔多覺。



5 則留言:

  1. 好羨慕你呀!咁"梳乎"...我都想得閒一個人行下
    [版主回覆08/08/2008 14:43:00]呢D日子應該唔會仲有好耐,一派到樓就要搵野做lu,話時話咁我要好好享受一下先。

    回覆刪除
  2. 10蚊一個模真係幾低喎
    最衰我;lee邊無吉之島10蚊店啦
    下次出去睇下邊到有先
    [版主回覆08/09/2008 01:11:00]好多地方都有架!你去呢到睇下邊到有: http://www.jusco.com.hk/chi/10_plaza/index_shop.htm

    回覆刪除
  3. 我果 日都O係吉豬毛島十蚊店買O左一盒[蕃茄磚]其實好似果 D [咖哩磚]一盒有十粒八粒果 D, 不過就唔係咖哩, 係蕃茄味O架, 用O黎整肉醬意粉都幾好味O架, 你下次行過可以去睇下.
    [版主回覆08/10/2008 00:08:00]我見唔到有番茄,咁下次見到又買先。不過,見到有白汁,我考慮左好耐,最後都係冇買,因為怕唔好吃。

    回覆刪除
  4. 唔該大番薯~~~
    [版主回覆08/10/2008 00:09:00]細番薯~舉手之勞咋嘛!唔好咁客氣喇!

    回覆刪除
  5. 我今日行經吉豬島十蚊店買O左白汁同咖哩呀, 到時試下好唔好味!!
    [版主回覆08/10/2008 09:21:00]Yeah~你試左話我知!

    回覆刪除