2008年8月4日星期一

阿B上學@第二日

今日係我帶阿B返學,  我同平時一樣回到娘家,我返到去阿B已經醒左,仲食完奶添!咁叻仔~


我拎尋日換既〝有蓋沙灘蓆〞比阿玩,但佢望住又唔玩,咁娣婦就放D波波入去。



佢都係唔係好敢入去,只係係門口拎D波波玩咋!



但佢見娣婦入左去,佢又叫係到鬧人咁喎!幾惡死~



阿B八、九點已拎鞋仔要去街,返學前35分鐘我就帶阿B返學,呢個係阿B個書包,但都係重下,內裡裝左一對乾淨鞋(校內著)、一套衫、一件外套、尿片和空水壺一個。



我與阿B係學校外出睇車,同佢warm up下先,到佢話要走我就帶佢入去勒!



睇下佢衰仔個樣幾唔順超,我送左佢入學校,由老師抱佢入去,當時既情境阿B既表情和動作好似要我與佢永別咁!佢喊得好悽涼,聲淚俱下,之後我就回家。



阿B原來又有新玩具,但唔知邊個買既呢?



我接阿B放學,就問老師阿B有冇喊?喊下停下咁,一掂到就要抱,仲有講左好多野,之後去左睇車,但佢一直都唔開心要抱,直到回家係電梯內我放低佢,然後比條鑰匙佢先笑咋!



佢成日拎住張〝臭屎被〞好似當氧氣筒咁!用嚟掩住個鼻抖氣。



衰豬幾慷慨比個奶嘴我食喎!



食飯都要拎住張〝臭屎被〞,不過,因為係佢想訓啫!食完飯我與娣婦傾電話,我地未傾完佢就自己訓左喇1!我諗佢係喊到好攰。



 


沒有留言:

發佈留言