2008年8月19日星期二

有錢未必能買@尋找

從小到大都聽過句俗語說:『錢唔係萬能,但冇錢就萬萬不能。』,但今日用於我身上不是太貼切。我想買既野一係就冇,一係就要週圍去先買到,買得真係辛苦。


星期日,我約左熊貓姐姐食lunch,因為上星期換唔到條褲今日再去換,而另一目的係去買衫來彌補星期日果件衫。


今日我唔回去湊阿B返學,因為阿B放12點15分,湊埋佢放學又趕唔切,帶埋佢去又唔肯行而家咁熱我好辛苦。今朝7點半叫老公起身又係唔願起,我訓下醒下咁叫佢起身。


我:喂~7點9喇!快D起身喇!
老公:我個頭好痛丫!
我:咁不如你今日請假喇!


老公聽到立即起身返工,尋晚問左老公今晚想食乜?佢只係講話唔想食烏冬,食到好腌悶,今朝我諗諗下不如整〝沙嗲牛肉湯意〞,記得〝美味醬汁Cook得起〞有教整沙嗲汁,睇下本書係教人整沙嗲雞串,雞都OK喇!沙嗲汁要用香料,一陣去〝二德惠〞和〝橘子〞睇下D香料先。


我去搵位等熊貓姐姐來,我入到去差不多坐無虛席,坐低後餐牌未睇完熊貓姐姐就到,佢提意叫客飯,我地order左〝通菜炒牛肉〞和〝咖哩薯仔雞翼〞。落單後冇耐就話冇〝咖哩薯仔雞翼〞,咁樣就改〝麻婆豆腐〞。


我地等左好耐乜都冇,熊貓姐姐話今日比平時多人,〝麻婆豆腐〞味道幾好,而〝通菜炒牛肉〞D牛肉都唔錯,好似冇乜〝拿〞過。呢到有湯有飯又有餸,野飲加幾蚊就有都OK喇!



食完我地一齊行左一段路就分手,分手前熊貓姐姐話:「好喇!你去行街啦!我去返工喇!」,我聽到佢好悽慘咁。


我行去搭電梯上〝二德惠〞和〝橘子〞,嘩!等電梯既人多到打晒蛇餅,好在好快就上到去,首先緊係去〝二德惠〞先喇!我搵左好耐都搵唔到想要既香料,就買左其他野!之後行樓梯落一層去〝橘子〞,我又係搵左好耐都搵唔到,咁就問果到職員,佢地話係冇,我見6吋蛋糕模紙〝二德惠〞未仲返貨,而〝橘子〞有用開果隻見十蚊就買左一包。


我覺得〝橘子〞既職員好過〝二德惠〞,佢地nice、helpful過〝二德惠〞,〝二德惠〞果D好Cool既!



跟住我就搭地鐵去家附近商場行街買衫和去Taste睇下應該有我要既香料,我過馬路突然有人拍我隻手察身而過,擰轉頭一望原來係肥阿哥,佢講緊電話,我掛住過馬路都睇唔到佢添!


今日唔知點解冇心情買衫,只係去左平時去開果間睇完就走。突然記起買個水杯比阿B返學用,於是就去左Trendyland,我想要既米奇全線都買晒,咁我就只係買左個散子包,臨走前拎多本季刊係比阿B睇既!我本mark晒野怕阿B整爛。



之後去左Taste,我搵到想買既香料,只係得有機先有,而且份量都唔係好多,所以都覺得貴,2盒野加埋要成四十幾蚊,但我想買既蔗糖,只有冰糖款,唯有回家自行整碎喇!



之後去左凍肉舖買雞扒,我怕唔夠吃又買多4隻醃好既雞翼。回到家慢慢睇下個沙嗲雞串點整,睇到個沙嗲醬要將材料攪碎,咁先記起尋日係報紙剪左coupon要去7-11換個〝迥轉式搗碎器〞,諗住一個我一個阿婆,但冇左件事。


我立即再換衫落街急步行3-5分鐘到7-11,因為我怕換晒!店員話呢到冇得換要去指定150間先有,但佢又唔知邊間有,我就再過對面馬路,又急行3-5分鐘到另一間,呢間有不過換晒!


店員:換晒喇!明天已經係最後一日。
我:吓!唔係換到21號咩?coupon寫換到21號。(我望下隻錶,今日先19日)
店員:D貨明天就收返倉。


我都費事再追問怕阻礙佢做野!又急急腳回家預備晚餐,又白行一趟。



自從老公睇完〝森美做大Show〞後,而家每次我影親相佢都話〝Milk豬〞,頭先佢仲黏個頭係碗湯意旁邊,然後〝V〞字手勢添啵!真係比佢激死。


今餐〝沙嗲雞串湯意〞老公都好滿意,唯一要改善既地方就係要我煮快D,另外佢話個沙嗲醬好似有D阿差味,連胃氣都有喎!我又係一D都唔覺,佢D口味就真係怪怪地既!



5 則留言:

  1. 你好忙呀。。。。行 0甘 多次,仲有無骨痛呀??
    [版主回覆08/20/2008 10:24:00] 有丫~其實,我肩頸每日都會痛,只不過係在於痛、好痛、定好鬼痛咁!有時痛到個人都掹,所以老公有時都要硬食我既脾氣,真係對唔住佢。

    回覆刪除
  2. 笨媽媽快樂家2008年8月19日 下午9:28

    妳不如搵啲時間去排街症睇下,又或者叫私家醫生寫信畀妳,去政府醫院排期睇專科.
    上個星期四我去政府醫院覆診,因為我隻手痺咗年幾,我同睇開心臟科既醫生講,醫生就寫信畀我去做磁力共震,(如果去私家醫院做,最平都要成五千元架)嗰日就係去睇報告.
    就因為我自己百病纏身,所以好明白妳既感受架,我祝妳早日甩晒啲病痛.
    [版主回覆08/20/2008 17:20:00]我10年前已經去過政府專科,我去到做評估,之後話我冇事,唔駛覆診,拎左幾支冬青膏就走得。
    之後4年前我又去過街症睇,個醫生話我冇野,佢話最多寫我去物理治療,就算係有問題都係做手術就可以,最後只係寫我去照x-ray,佢話有事就會打電話通知我,所以我一直都冇再返去,而家轉左要預約更加唔會去。
    我自己都去私家照過1、2次都話冇事,我而家唯一可以做既就係靠自己。

    回覆刪除
  3. 咩叫做阿差味呀??
    白行都唔一定係唔好ge~~~當做運動囉
    哈哈
    [版主回覆08/20/2008 17:22:00]我都係當做運動,我諗佢應該係話我D香料味。
    你試下行近包有頭巾既阿差,佢地有一種味,但唔係人人都受得架!

    回覆刪除
  4. 其實你老公都好幸福, 個老婆成日整咁多o野俾佢食, 連串燒都有得食, 真係幸褔到不得了!!!!
    [版主回覆08/20/2008 18:24:00]我又唔可以返工,佢返工咁辛苦,唯一可以做就係煮野比佢食,我都想佢開心又肥D架嘛!

    回覆刪除
  5. um................
    搵日有幸見到ge話
    就試下啦
    [版主回覆08/20/2008 23:37:00]咁我要努力減下磅先!

    回覆刪除