2008年8月8日星期五

雙喜日

今日唔單止係奧運開幕,仲係阿嫂既生日,阿嫂


尋晚我洗碗時,老公話星期六應該唔駛返,因為貨期改左,有見及此我就叫佢同我去〝科學館〞,我又叫佢問下肥仔去唔去?但肥仔要返工星期六要返工,仲要放半夜12點添!咁你問下娣婦去唔去?娣婦冇問題~去,希望真係可以去到喇!次次都有阻滯去唔到。


今朝我同娣婦講左,明天等阿B放學我就湊回我家,等佢放工一齊去食野,然後出發。今日阿嫂試左〝蜂蜜綠茶蛋糕〞都話唔好食,我本想送D比阿嫂作生日蛋糕,阿嫂喜歡綠茶,但咁樣點送呢?


我湊左阿B返學、放學,執埋明天出街既行裝,若然唔係又要抱佢又要拎埋袋野好麻煩,再食埋晏就回家,諗住整下麵包、蛋糕和執屋,但返到去一陣,坐係電腦前就眼訓,咁上床訓一陣,但一訓就訓左3個鐘。


我訓醒左一陣咋!肥仔就來電問阿B出街個袋係咪係我到?又問我去唔去肥阿哥到?我諗左一陣話唔過,其實,我想去,因為我買左把〝米奇〞傘比阿嫂做生日禮物,阿嫂與我一樣都係喜歡〝米奇〞架!但我回左家又懶得出去。


我話比老公知此事,老公都話去,我就打比肥仔我去肥阿哥到,佢話一陣去買野食和蛋糕,我話唔駛買蛋糕,我而家整。我就搵左個整得最快既蛋糕,就係    焗藍莓芝士餅


肥仔與娣婦帶埋阿B買左〝Pizza Hut〞去左肥阿哥到,但我仲未得,所以佢地食住等,我一焗完放涼一陣,模都冇脫就拎上去,其實,整好快係焗耐,全程都係整左1、2個鐘到。


我將份禮物比阿B送比阿嫂,阿B就當係自己咁拎來拎去唔比阿嫂。


肥阿哥:送把咁既傘比阿嫂?(佢意思係咁幼稚)
我:阿嫂鍾意米奇丫嘛!我用緊果把都係〝米奇〞。
肥阿哥:你估阿嫂係你咩!
我:咩丫!阿嫂都係大我一年之嘛!(肥阿哥都係大我一年)
肥阿哥:你思想唔成熟丫嘛!
我:哦~阿嫂,肥阿哥話你思想老丫!



肥仔叫阿B唔好叫佢,因為次次同阿B講左去街,佢就零晨4、5點走入房叫醒肥仔,不過,肥仔又唔緊要,因為佢明天零晨5點就要返到公司,咁早?又話收半夜12點先放,吓~返咁長既?肥仔話因為奧運馬術,佢話返去睇住D機定D貨喎!我都唔係好明,但冇追問,因為可能解左都唔明。


蛋糕雪得唔夠耐,所以仲係濕濕地和微微暖,不過,吃過都讚好,肥仔咁多次呢次最好,而老公話好過平時果D,佢意思係好過D唔正常既蛋糕。平時老公吃一啖,今次食完一啖又一啖,總次好多啖喇!


不過,呢個蛋糕今次係第3次整比佢地食,之前2次都有藍莓,可能佢地唔記得左。



呢D係我之前叫肥阿哥幫我訂架!而熊貓姐姐和開心果姐姐都訂左一包辣紫菜,就係紅色packing果D,我終於可以試下肥阿哥極力推介既吐絲喇!頭先肥仔見到都想食,但係肥阿哥話係我既,肥仔話我幾時訂架?我一知道有呢款野就即刻order喇!咁樣我諗真係味道唔錯,好想快D食丫!



我與老公等小巴趕回去睇李寧點聖火,等既時候我同老公講晏晝搭小巴,果架小巴慢過蝸牛,你知唔知平均車速幾多?20,唉!老公估得咁醒既,答案:平均車速得21、22km/hr,好似冇踩油咁~慢流,仲比後面架小巴爬頭添!講完冇幾耐就有小巴到,我一望就係呢個司機喇!弊勒~唔駛返去睇李寧點聖火喇!唉~今次快咁多既,我見車速都有50架喎!可能晏晝落雨地面濕滑,佢小心架駛。


落車後老公話甩褲,佢呢條運動褲好鬆,全部褲洗晒只可以著佢,我見老公個〝籮柚〞仲扁過之前。


我:你睇下你個〝籮柚〞扁到。
老公:你睇下你個〝籮柚〞大到。
老公:你睇下你個〝背肌〞大到。
老公:你睇下你個〝肚腩〞大到。


我都冇話可說,因為全都係事實,我努力緊架喇!比D時間喇!


4 則留言:

  1. 咁快可以整多個蛋糕出黎,犀利呀
    我上次用左 蔡師奶 食譜整過一個蜂蜜綠茶蛋糕都ok架...你有興趣試下
     

    回覆刪除
  2. 咁快可以整多個蛋糕出黎,犀利呀
    我上次用左 蔡師奶 食譜整過一個蜂蜜綠茶蛋糕都ok架...你有興趣試下
    [版主回覆08/10/2008 00:04:00]好丫~有機會試下先!唔該晒你丫!

    回覆刪除
  3. (Empty)
    [版主回覆08/10/2008 00:05:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 恭喜恭喜 ~ 開心就最好 ^^
    [版主回覆08/10/2008 00:06:00]多謝~我都同意開心真係好緊要。

    回覆刪除