2008年8月21日星期四

梁許安璞~愛煮食人家@星期二檔案

我認識〝梁許安璞〞這個人是從電視中,有一次睇到電視播〝星期二檔案~愛煮食人家〞,講煮野食我緊係坐定定睇喇!


我覺得佢已經好叻、好Pro,但仲仍然努力學習,不斷去問去研究,亦都冇保留教朋友。以前我好介意自己煮餸整到,人家見到會好肉酸架嘛!但聽完〝梁許安璞〞在片中這番話,從此我就改觀,睇完就從此愛上她。


梁許安璞話
〝我一向唔認為我對手須要好滑、好幼、好靚,
因為我對手係用來煮餸既,我覺得有〝鞋〞、
有傷痕對我來講係一種驕傲,呢D就係我既戰績。〞


我一直都想尋回〝星期二檔案~愛煮食人家〞這段片,但搵下停下,終於前日被我搵到,雖然搵到,但又冇code嵌入blog到,download唔到。


尋日記起Realplayer可以直接係video下載,今朝我就下載左Realplayer來下載段片。段片除左〝梁許安璞〞訪問外,仲有介紹另一個煮食男仔,我諗住用Windows Movie Marker cut左個男仔,但Realplayer唔接受我下載回來檔案格式,我就將它再轉檔,但轉極都唔得,頭都抓爆。


頭先無意中睇到短片係有code可以嵌入blog到,尋日我明明睇過晒係冇架!哎~我乜都唔攪喇!直接嵌入段片算,希望大家會鍾意喇!



之後係書局睇到佢有出書安璞‧滋味‧知美,其後又出多本
安璞‧滋味‧知緣,但2本都好貴,所以冇買。我每次去書局都會去望一望本書,買唔到望下都好丫嘛!講真我自己都唔捨得買。


近排老公O.T.多左,所以我就可以放任地買晒2本書,唔洗我比錢冇咁肉痛嘛!真係要多謝有一個錫我既老公。


梁許安璞網頁:http://www.annieandfriends.com/index.php


梁許安璞新聞報導:頭條飲食頭條網泛華匯訊


2 則留言:

  1. 我都有睇過呀
    佢有次仲切傷左隻手呀
    仲聯左幾針添呀
     
    [版主回覆08/22/2008 21:34:00]係丫~係丫~

    回覆刪除
  2. Thanks u very much, 我搵左好耐, annie, 我都好中意ga....真係多謝你將佢放上網, 等我有機會睇到....謝謝.....
    [版主回覆12/10/2008 20:51:00]唔駛客氣,你鍾意就可以。

    回覆刪除