2008年8月21日星期四

發燒‧評估

阿B乜你咁既樣架!你撩交打丫?



舐舐脷仔,係咪有好野食丫?請我食得唔得呢?




尋日返學之前阿B好似有D罄,返到學校我同老師講,咁就幫阿B耳探〝37.2〞,
想探多次阿B又唔肯,跟住就搵另一位老師來,佢就用手摸阿B背脊,
呢位老師有二十幾年經驗,而且自己育有2個小朋友,以佢經驗阿B係冇燒。
自從尋日開始老師要我地返學前幫阿B量體溫,並比左個表記錄低添!


今日返學前耳探〝98.1〞正常,搭電梯時我感覺到阿B個頭有D罄,
回到學校匯報老公知,班主任出來耳探〝37.6〞有少少燒,
所以要折返家,不用上學。


阿B返到去冇耐就去拎個杯,然後再去拎粟米片,我地將個杯換左碗,
我又叫佢自己拎櫈仔坐,睇下佢食得幾開心。



阿B夜晚7點要去做阿B去做Test轉介阿B來這裡的,我地係出面等,
因為負責職員做緊野。


今次聽導師反應都覺得阿B唔錯,而且唔係好嚴重。
阿B遲D應該又要係呢到返學,呢到一個月只係60蚊,一星期上3、4堂,
上堂有2種:一對一和一對幾個,若果一對一都係上1小時,
而且又會有物理冶療跟住阿B,而家等通知幾時返學。
阿B整體表現比平時好,可能係室內和環境優靜。



之後去左〝新都會〞,肥仔去〝A1〞買左個蛋糕比阿B。



我地去左〝Pizza Hut〞食野,我掛住食,所以冇乜相,相都係開餐前影既!



沒有留言:

發佈留言