2008年8月7日星期四

白汁雞絲蜆肉意粉 (內附食譜)


我今日亂煮左個白汁出嚟!原本想跟書既,但材料唔夠,所以就用D屋企通常都有既來煮,唉~又掂喎!下次買齊材料先煮個正宗既。


其實,份量與用料都冇乜所謂隨個人喜好,我以前煮野唔會量住用左幾多,不過,要家有寫Blog先計住,因為要寫返出來架嘛!所以一切都可以話係隨心喇!可加、可減機制。



白汁雞絲蜆肉意粉


材料:(2人份量)


意粉                            1/2


雞扒 (切絲)                206


蜆肉                            142


洋蔥 (切幼粒)            1/8


蒜頭                          2


                                2


                                2


白汁材料:


洋蔥 (切四方)            1/4


麵粉                            2湯匙


                                200毫升


鮮奶                            236毫升


花奶                            2湯匙


牛油                            2湯匙


                                少許


醃料:


                                少許


                                少許


豉油                            少許


胡椒粉                        少許


麻油                            少許


做法:


1.          意粉放滾水中煮9分鐘盛起,備用。


2.          將雞扒洗淨乾,然後切絲,再用醃料醃一陣。


3.          蜆肉洗淨隔水份。


4.          薑、蔥放滾水中,然後放入蜆肉汆水。


5.          蜆肉汆水後隔去水份。


6.          爆香蒜蓉和洋蔥粒,加入意粉炒勻,盛起。


7.          爆香洋蔥、雞絲,再加入蜆肉炒至熟盛起,備用。


8.          麵粉用牛油略炒,加入水、鮮奶、花奶炒勻。


9.          將麵粉炒至冇粉粒,再加入洋蔥、雞絲和蜆肉炒至〝杰〞。


3 則留言:

  1. d鬼佬話煮意粉想知得未,攞一條出離,掟埋墻,如果痴住就岩岩好,最有口感,你有無試過呀??
    [版主回覆08/09/2008 00:53:00]我冇丫!咁你有冇試過?~不過,肥媽私房菜內胡櫻文教,你睇包裝袋上印烚幾多分鐘,然後再加1、2分鐘就適合香港人口味架喇!呢個就試過,萬試萬靈。

    回覆刪除
  2. 我都無呀,我斷估架咋,囉條上黎食下咪知
    [版主回覆08/09/2008 08:21:00]哈~哈~我之前同你一樣都係拎條試下,不過,而家唔駛喇!你都試下我個方法唔錯架!

    回覆刪除
  3. 你 D 意粉O既口感應該O岩我呀, 一睇就知 D 意粉唔會好淋, D 料又夠多, D 汁又夠, 好味呀!!!
    [版主回覆08/09/2008 23:48:00]你講得完全正確,今次我與老公都好滿意丫!你又試下整丫!

    回覆刪除