2008年8月19日星期二

沙嗲醬 (內附食譜)


我係材料有D係冇跟足原食譜,味道好似甜得滯和太濃,不過,整體都OK既!


椰汁~唔知邊到有得買,只見到街邊有,但買一杯仲貴過我買一罐細椰漿,而且加左糖水唔啱用。


蔗糖~又係搵唔到,我從蔗片糖與原蔗冰糖,睇左佢地成份後揀左〝原蔗冰糖〞,因為佢係冇加水,只係純蔗糖造。



沙嗲醬


食譜來自:美味醬汁Cook得起


材料:


芫茜粉                     3茶匙


小茴香粉                 3茶匙


指天椒                     6


乾蔥頭                     6


                             2 1/2湯匙


調味料:


椰漿                         165毫升 (原食譜:椰汁~180毫升)


原蔗冰糖                 3湯匙 (原食譜:蔗糖~3湯匙)


生抽                         1茶匙


老抽                         1茶匙


                             1茶匙


雞粉                         1/2茶匙


花生醬                     6湯匙


做法:


1.          除油外,將全部材料放入攪拌機內攪碎。


2.          燒熱油,以慢火炒香攪碎之沙嗲材料。除花生醬外,加入其餘調味料,以慢火煮滾,最後下花生醬拌勻,滾起,即成。


1 則留言:

  1. 等我試下先............
    因我超鐘意食串燒!
    thz a lot...........
    [版主回覆06/12/2009 11:59:00]唔好客氣,最緊要你鍾意~ ^.^

    回覆刪除