2008年8月12日星期二

痛‧攰@雙腳

今日著對平底鞋,可能我腳趾尾最尾粒骨大舊,同對鞋磨擦攪到又痛又紅,加上上星期著左幾日高跟對腳和腳趾痛到今日都未退,到達〝青衣城〞時我已經係要拖住步伐來行,因為抱左阿B幾個鐘,所以痛上加痛又攰。



今日如常起身,但骨好痛,所以講左個善意大話唔去湊阿B,我同阿媽講〝肚痾〞,我唔想又話骨痛,阿媽就會見到我時又〝鵝〞我架喇!話個〝肚痾〞輕〝Kan〞D嘛!


我唔湊阿B又約下熊貓姐姐食飯先,順便去搵下安璞‧滋味‧知美先!尋日雖則係係〝三聯〞留左資料,但上年我要買專業麵包製作都係同一間留過資料,但到而家都冇回覆,所以都係要靠自己。


我上網睇過我家附近有咩書店,我應約之前去左〝大眾〞搵,但都失望,唯有寄望食完lunch去搵。


熊貓姐姐又帶我去食新野~〝米線〞,我拎埋尋日既日式芝士蛋糕比熊貓姐姐吃,差D唔記得拎上次買既蛋糕模和辣紫菜添!好在臨出門口時記得咋!


我早到搵位先,我坐左咁耐都睇唔到,食既時候先知,我食既湯底係〝麻辣〞,我太喜歡〝麻辣〞,因為有太多香料,食既時候又會食埋~食得唔暢快。我order左豬軟骨米線(中辣)+芒果汁,熊貓姐姐order豬扒米粉(中辣)+凍檸賓,全部都好好味。



頭先order左野食後,熊貓姐姐就試我既日式芝士蛋糕,佢話好味,仲話好似〝山崎~日式芝士蛋糕〞橢圓形果隻呢,我聽到真係開心。熊貓姐姐朋友買左本書比佢,佢又借比我睇,係〝文地〞寫講貓貓架!



我個心諗緊唔知去〝三聯〞定〝大眾〞搵好呢?我與熊貓姐姐傾完就決定去〝三聯〞,再去〝大眾〞。〝三聯〞都係冇,唯有去〝大眾〞睇下,我心中盤算緊〝大眾〞有好大可能係冇,〝青衣城〞有不如直接去果到買,好就咁決定。


我心中又諗近排成日去街都冇帶阿B,一陣帶埋阿B去好唔好呢?打比老公問意見又冇人聽。最快和方便就係搭港鐵,我搭左2個站老公來電,佢贊成我帶埋阿B去,咁我就回家湊埋阿B喇!


〝青衣城〞~Trendyland廚窗有好大隻米奇丫!門口對出又有架米奇車。阿B個水壺係學校,屋企用緊又唔多靚,所以我今日冇帶水,佢都係飲我個水樽。等我入去Trendyland睇下有冇靚水壺先!我當然係買米奇喇!有水壺,但米奇買晒,店員幫我打去另一間留左,我一陣去果邊買先。



我目的地係〝三聯〞,入到去睇左一陣就見到,嘩!本書仲要係wrap左,唔比人拆開,咁樣確保冇問題喇!尋晚問左樣樣都話一般的老公喜歡食曲奇,所以我又買埋〝KaeBakery~自家製曲奇小蛋糕~Home-make Cookies & Petit Cakes〞,然後我又幫熊貓姐姐買自家製手工蛋糕~Hand-made Cake



〝青衣城〞攪左個〝躍動盛夏獎上獎〞,購物滿200蚊就可以抽獎,獎品~高清電視,我係〝三聯〞買滿左200蚊可以去抽獎,即場都有獎品抽架!我就抽到呢罐野飲,我填好抽獎卷放入個箱到。



之後又去左〝冒險樂園〞,衰仔欺騙左我,又話玩打籃球,拎左代弊又唔玩,我就用左嚟擲彩虹,吖!又被我擲到140票回來喎!



好~係時候去買個水壺喇!就係呢個喇!靚唔靚呢?



跟住又去左〝Taste〞買雞翼,因為今晚煮烏冬,阿B見到都包又要食,所以我就買左2個一人一個。之前叫左娣婦放工來湊阿B,佢來既時候去左包點先生,我記得〝GRACE〞話馬拉糕好食,所以就order左馬拉糕,果真好吃過奶黃包和饅頭。



娣婦被肥仔放飛機,所以我就邀請佢留係到齊齊吃烏冬。原本我地食先唔等老公,但頭先我地落左街買野,所以就可以等埋一齊吃。老公放公第一件事就係問阿B係唔係到?佢成日都係咁既,問阿B唔問下我。


今日我又係煮味噌湯烏冬,娣婦話好like吃烏冬,佢話可以餐餐吃架!咁今餐就啱胃口喇!


之後老公要拎D野回我娘家,所以就與娣婦一齊帶阿B回去。



2 則留言:

  1. 哈哈~~咁你老公仔打比你呀嗎
    咁咪唔問你係唔係到囉
    我對烏冬不太好
    KA.....kA
    [版主回覆08/15/2008 00:00:00]唔係丫!我都好鍾意食烏冬架!呢樣我同你唔似,不過,你與我老公似,佢又係唔多喜好吃烏冬。

    回覆刪除
  2. KA.....kA
    [版主回覆08/15/2008 21:38:00]Ha~Ha~

    回覆刪除