2008年8月6日星期三

休息一天@北冕

尋晚食完飯回到家整相,但邊整相就邊釣魚,所以我同老公講〝我而家訓陣,半個鐘後叫我起身〞,但太攰唔願起身繼續訓。


今朝如常7點起身,我第一時間去開電視,嘩!8號風球喎!望一望老公張開眼就同佢講,老公話會唔會又半日落嘛!我話應該唔會,天文台話個風明天先會走,8號會掛全日,之後老公就好安心繼續訓,而我整埋尋晚既相,8點幾又眼訓就上床再訓,一訓就十點幾,咁緊係要做埋未完既野喇!


老公約十一點又再次張開眼,就問佢幾點起身?訓多一陣,咁即係幾時?而家,食完再訓過。我地睇完〝阿笨與阿占〞,再睇埋〝美女廚房〞,之後老公又要睇埋午間新聞先去食野,一陣要食完lunch,要去〝Taste〞買日常用品。



落到街唔知老公係咪落雨唔想行咁遠,我見到佢〝黑口黑面〞,問佢又話冇野,佢成日都係咁既。我食乜都冇所謂,但老公想食飯,茶餐廳set lunch唔啱老公胃口,去大家樂睇又話尋日食完唔想食,最後老公話食〝肯德基〞,但佢話去〝Taste〞買野先。


我都唔知近排攪咩?想買咩都冇既,用開既沐浴露冇得買。雖然,買唔到想買既,但就買左其他野,好似真係打到嚟咁!買左好多餅乾,我見品客出左新野又買嚟試下。



經過汽水區有新發現,起初我都唔知,但見到有人影相就望下,睇下都幾有心思架!




我地去〝肯德基〞買外賣,走到街上老公突然扶我,這情況好少見可以用手指數得出。


我:做咩咁好扶我丫?
老公:怕你跌倒嘛!
我:咁好既~好少有,係咪做左D對唔住我既野?
老公:痴線,邊有。
我:冇,咪你發脾氣,黑口黑面囉!
老公:我肚餓之嘛!
我:你肚餓唔關我事架喎!你做乜向我發脾氣丫!


佢唔出聲,我話〝唔關我事〞,係因為佢可以早D起身或起身後早D出門口食野!老公食完野,上網一陣又再訓過。



之前已想跳〝高中健康操〞,但天氣太熱我會負荷唔到,趁今日涼涼地就跳左
10-15分鐘,汗已不停流,跟住叫老公起身食晚飯。


我:而家去食飯,早D食完、沖涼、早D訓。你自己去買外賣?定同我一齊去食?
老公:你話喇!
我:咁一齊出去食喇!咁食乜?
老公:你話喇!
我:咁食〝麥麥〞。
老公:唔食。
我:又話我話,到我講左又話唔去,成日都係咁,咁你自己話食乜。
老公:唔知。



落到街老公好抵死扮〝跣〞倒既聲,哼!我跌倒實拉埋你既。頭先老公中途醒過,但唔清醒,我問左佢幾次〝鍾意我多D?定訓覺多D?佢合埋眼唔答,一係就〝嗯〞就繼續訓,而家再問多次先。


我:頭先問你未答我,我重要定訓覺重要?
老公:兩樣都重要架。
我:我同訓覺一樣?
老公:係丫~
我:
緊有一樣重要D架。
老公:咁點都係你既。
我:哼!


行來行去都唔知食乜,後來我地去食碗仔翅加D小食就當晚餐。老公11點幾要食上次我買果D都,佢揀左〝鮑魚蝦子手打麵〞,包面有一包醬和胡椒粉,但味唔夠濃,老公話個麵有D苦,我唔覺,我只覺個麵好彈啫!食完我堅持要洗碗,食完再坐就肥死。



今朝上磅輕返磅幾,可能呢2日我食完晏都行路,晚飯又早吃,一陣有時間又跳下健康操先,希望可以持續輕落去喇!


前日既蛋糕仔老公冇拎返工公,因為尋日有私事唔開O.T.,諗住今日拎,但又遇上〝北冕〞,今日老公當佢小食吃晒,雖然,今日唔駛返工,但令星期六唔駛返變要返工,咁都冇辦法喇!


4 則留言:

  1. d汽水砌得好靚喎...咁有心機砌..利害呀!
    [版主回覆08/07/2008 00:45:00]我都好鍾意,都吸引有好多人睇!

    回覆刪除
  2. 你兩公婆都好有情趣呀!
    [版主回覆08/07/2008 18:12:00]係咩~多謝!

    回覆刪除
  3. "我重要定訓覺重要?"==> 問咁多次至識答,抵"哼"!
    [版主回覆08/07/2008 22:56:00]多謝你支持丫!有男仔支持特別開心D既!

    回覆刪除
  4. 出街諗食 D 乜同今晚煮 D 乜O野餸一樣好難諗. 日日都要食飯日日都要諗, 真係唔想諗, 難怪你問你老公食乜佢都無乜 IDEA啦!!!
    [版主回覆08/09/2008 23:44:00]大家都冇意見,唔食又唔得,有時真係求其吃就算,唔夠夜D先煮麵。

    回覆刪除