2008年8月1日星期五

濕疹

尋日決定左今日去睇醫生,因為晏晝阿婆和阿媽話我大脾後面有撻野~係〝癬〞,阿媽仲話佢大撻左,但我又唔多覺。其實,早在半個月前阿媽已經講過,我見撻野又唔癢又唔痛,所以冇理佢。不過,我自己都覺得係〝癬〞,但唔敢面對現實,唔相信係事實,心諗唔通北上時被傳染既?


我就趁今日得閒咪去睇下求個心安,順便睇埋左邊手跟,唔知點解近2-3年,每逢夏天就會好癢,就會被我抓到損晒。我還掂睇醫生係熊貓姐姐公司附近,所以約埋佢吃lunch,又可以去〝二德惠〞買D野。


尋晚臨訓前搽左冬青膏右邊都係痛,係床碌左好耐先訓得著,今朝起身輪到左邊肩頸和頭劇痛,好在今日阿媽放假,我唔駛回娘家湊阿B。我叫左老公起身,再上床訓過,痛得滯落床搽冬青膏再訓,最後都係要食多粒長效,再碌~碌~碌~先訓得著。


我起身後例牌上下網咁,突然又眼花都維持左一段時間,我發現多數係我肩頸痛得滯就會有眼花既情況,一陣睇醫生時順便問埋先。


香港、九龍、新界我都有睇開既醫生,睇唔同既病就去唔同既醫生到,今日我睇醫生會有D尷尬,而且我仲有其病要問,所以我搵左個有問必答既女醫生,每次佢都當我小朋友咁架!令到你會好舒服。



我去到診所冇人好快就見醫生,我向醫生講我既問題,醫生睇完我隻腳後話我阿媽咁犀利知道係濕疹,因為我阿媽都長期受濕疹困擾要食藥。


我:係咪傳染得來架?會唔會傳染比人架?
醫生:唔係傳染既,亦唔會傳染比人。
我:係咪人人都有架?
醫生:唔係人人都有,人人都有皮膚醫生就好唔得閒囉!係你自己本身有。
我:咁係咪天生有?點解唔癢既?
醫生:唔係天生。每個人感覺唔同,你背脊都有撻,但唔肯定係濕疹,叫媽媽幫你留意下有冇發大,而手跟就係濕疹,若然大脾遲D就會變我手跟咁。
我:今日肩、頸、頭痛,頭先仲有眼花添!
醫生:屋企人有冇人血壓高?
我:阿婆有血壓高和心臟病,阿公有糖尿,同埋阿公和老公心臟都做過手術。


跟住醫生幫我量血壓,佢話我血壓好靚〝118/80〞,開藥比我食減輕肩頸痛、皮膚藥和藥膏搽大脾和手跟,但背脊就唔可以搽,雖然睇普通科醫生,不過因為有皮膚藥今次又睇左3、4百蚊。其實,我都唔係好明又唔係天生、又唔係傳染,究竟係點呢?可能人大左抵抗力弱左掛。


頭先醫生叫我快D生BB和叫我減肥丫!後者我聽完後真係有認真諗過,不過,都係自己懶冇做運動。



我離開左診所都係12點,熊貓姐姐食1點,咁去〝二德惠〞和〝橘子〞行下先。首站去〝二德惠〞買到想買既野,我去過〝二德惠〞和〝橘子〞幫熊貓姐姐搵3、4吋蛋糕模,但並無所穫。


我走既時候等左好耐電梯都入唔到,所以我就行樓梯落去,係我前面仲有2班年青人行,我地齊齊落到最底先發現係防火門出唔到去,再行返上去2、3樓門全都lock住,好在4樓係酒樓,行入去大堂等電梯走人,等左一陣有電梯,但電梯內冇人按開門由得對門關,好在我係屋村長大,我即刻伸手入電梯內按住對門中間位置才開門,有2個女仔隨我後入,但又冇人按open,我都未企定就走去按open,果D人一D公德都冇。



我與熊貓姐姐見面後,發現外出落雨,而熊貓姐姐有〝江戶前〞十蚊coupon,所以就去果到。熊貓姐姐約我明天去佢家附近的〝千色店~十蚊店〞睇下有冇,順便行街。




之前我整爛左個鑊鏟,所以食完飯就去〝吉之島~十蚊店〞睇下,買唔到想買既野,但就買左其他野,我仲買左包撈飯食既紫菜比娣婦,今次應該唔會買錯,因為冇〝茶漬〞字樣,有〝茶漬〞即係用嚟整湯飯架!



我回到家就整〝富士蘋果沙律〞,星期二買左都未吃,尋晚老公話飽叫我做沙律明晚食。



3 則留言:

  1. 好快無事ge~~唔洗擔心
    P.S : 大番薯,嘜你知邊個係我咩?
    [版主回覆08/01/2008 23:39:00]我直覺話我知囉!

    回覆刪除
  2. 咁你話我知我係邊個呀~~
    [版主回覆08/03/2008 10:36:00]我直覺話我知拎相機個果係你,啱唔啱呢?

    回覆刪除
  3. 點解大番薯咁叻ge
    勁呀~~~ 你D直覺同我一樣咁勁呀
    [版主回覆08/04/2008 09:55:00]Ha~Ha~都話我與你好似架喇!

    回覆刪除