2008年8月4日星期一

老公被激~老婆氹番

老公晏晝1點就來電話比我知而家買緊〝麥麥〞,一陣都唔會有時間打比我。從電話中又講左D激氣野我知,但就唔係好詳細。


老公:個客話procedure唔啱要拆左佢再做過。
我:但問題出來個結果係咪一樣先。
老公:係。
我:咁都要拆,真係麻煩。


老公既客就係咁麻煩,因為D客都係日本公司又係日本人,雖然,老公都係日本公司,但係香港人做野嘛!怱怱講左幾句就收線。


之後我打去附近〝美心〞問有冇〝蓋沙灘蓆〞換?因為上次唔見有display,佢話有我就起行去,未買野食之前問左佢可唔可以摺埋先,摺唔埋就唔駛換咁阻定,好在摺得埋啫!



本想食個〝下午茶便當〞,但怕唔夠$25蚊,所以都係食番〝公司三文治〞,但都係冇〝大家樂〞咁好食,都唔係新鮮整都要等,同埋塊包硬到屎。



沿途都好熱和曬,心想一陣整包好唔好呢?我上星期五已想整,但尋晚老公想拖地和掃地,不過,我都知佢辛苦,所以我話我今日做。不過,又想整D野食氹下老公,等佢帶D返公司OT時吃,有好多野都想做,但時間有限咁點好呢?


我走左去烘焙專門店買左〝忌廉芝士〞和〝臭粉〞,仲有時間考慮下整咩好,最後都係整左老公都好欣賞既一口蛋糕仔,我另外整左4隻大既。整完就開始掃地、拖地,嘩!熱死人喇!



我pack好左一盒加4隻大既比老公拎返工公吃,等佢又可以請下同事食,另外一袋緊係拎返屋企喇!明天帶阿B返學前叫佢食一粒醒醒神。



尋晚問老公今晚想食乜?佢話煲瑤柱粥,咁我就加多樣肉菇絲蠔炒米粉可以清埋D米粉。


老公放工回來又再講一次,今次就詳細好多,但太複雜喇!總之就係某一個〝四字人〞唔啱喇!但佢將隻鑊就卸左比老公與老公同事們,老闆又係〝四字人〞、客又係〝四字人〞緊係覺得老公與老公同事們唔啱喇!所以今日老公與另外2個同事都有同佢炒野。


今晚老公又攰又唔開心,洗碗咁粗重等我做喇!頭先我問老公係咪肚餓?佢一次過食晒4隻大蛋糕和幾粒細蛋糕,佢話口癢喎!突然聽到佢笑,我睇下佢笑咩喇!原來佢睇緊我尋日篇Blog攪笑對話@我與老公,咁有咩好笑?佢就highlight左比我睇。


我:做咩又唔剃鬚丫?
老公:係咩!
我:成個烏嘴狗咁!
老公:你成隻肥狗咁!


1 則留言:

  1. 怪獸MONSTER。﹏。2008年8月5日 上午5:18

    你真係一個體貼既老婆~
    [版主回覆08/06/2008 17:32:00]多謝讚賞,不過,我都幾野蠻架!哈~哈~

    回覆刪除