2008年8月12日星期二

港鐵恐懼症

上星期六,我話今個星期幫阿B戒片,
但娣婦話家中現有既舊式〝痰罐〞阿B坐得唔舒服。


尋日肥仔與娣婦就去買左呢個比阿B用,呢個野可以變身做大人厠板,
只要你將個軑盤個part取出,將拆左個軑盤,然後鬆開螺絲就變成小型厠板,
就可以放上大人坐厠上架喇!



今日我去街途中專登回家湊埋阿B去架!我返到去佢訓左覺,
我等到佢起身開埋奶才出門口。佢成日都著我D鞋架!又同佢D衫幾襯喎!
我打電話叫娣婦放工去我家湊阿B回去。



我要去〝青衣城〞最方便就係坐港鐵,
之前去東涌和尖沙咀都有坐過港鐵都冇野,
自從嘟嘟嘟~‧嗚嗚嗚~@港鐵後佢就好驚港鐵,
可能之前2次都一大班人陪佢和係假期車廂多人。


頭先佢死都唔肯入港鐵站,唯有抱佢入喇!入到去攬到我實一實。
我地係月台等車時,阿
B被對面的列車突如其來的聲嚇到成個人彈起,
佢成日都好緊張四週張望。


我就張阿B緊緊的擁在我懷中,我知差不多有車到就同佢講‧‧‧
我:就有車車到喇!
我:~唔駛驚架!開門喇!
我:車車就關車喇!嘟~~~~~拿閂左門喇!
我:係咪唔駛驚架嘛!傻仔嚟既~
我:~預備1~2~3~開車喇!
我:睇下窗外既車車。



我好不容易先帶阿B到達目的地〝青衣城〞,佢唔肯落地,
我有時就借D意放佢落地睇下佢肯唔肯行。



阿B發現身後有條柱,唔知點解好鬼鍾意攬住D柱,
佢繞住條柱同我玩〝咕宅〞,一離開條柱就要抱。



之後落一層又有條大柱,佢攬完呢條柱,仲要爬上去添啵!離開後又係要抱。



阿B入到書局就週圍走,又不停跳,我已盡力制止佢,
佢又當我同佢玩,不停兜圈,真係抓都抓唔住。我拎左本兒童圖書比佢睇,
佢就二話不說就坐係地下睇!我叫返佢起身睇!佢又繼續週圍走~激屎我!


阿B企係棟書前面,個哥哥拎左一本睇,佢望左幾望哥哥後,又拎一本睇!
我話阿B〝你盲字都唔識多隻,睇第二D喇〞。



阿B拎住罐野係商場購物滿$200就有獎抽,這是其中一份,
我填緊抽獎卷時,佢就拎左。



之後帶左佢去冒險樂園,我都好耐冇玩,佢見到個籃球想玩,
我就去換代弊,佢衰仔拎左代弊唔玩喎!望住個夾公仔機,
問佢係咪想玩又唔答,足知就走左去波波池,但咁多菌緊係唔比佢玩喇!



之後就走人。我地回程時又係搭港鐵,又係同阿B講番同一番說話,
雖然,又係被車廂中既人望住,但我並不介意,只要阿B唔驚又有何干呢?


我帶阿B去〝Taste〞買野,佢見到麵包就話要食,我買左比佢,
但未比錢,所以比左餅佢食住先。



阿B返到我家就行去床到拍下拍下,我話丈丈唔係到丫!佢就停手,
然後自己去搵巴士玩。之後又開左〝史力加〞比佢睇,佢睇得好開心添!



1 則留言:

  1. 丈丈 , 車車。。。又講BB話?? 係BB跟你學,唔係你學BB,你越同佢講大人話得多,BB就學得越快。
    [版主回覆08/13/2008 22:07:00]He~He~ 係知道。

    回覆刪除