2008年8月14日星期四

上學‧港鐵@進步

尋日傍晚6點幾肥仔問我〝知唔知阿B頭個轉附近損左?〞,吓~我唔知喎!今朝返到娘家見到真係咁大條痕既!好在係表面傷痕啫!阿婆話佢係係屋企整到既。



今朝阿B又係差唔多要返學時又要攬住我,我一直抱到佢到學校交比校長,係儀交時阿B只是嗌左幾聲就停。


我接放學時,校長話阿B未除鞋已經去拎玩具玩,叫佢除鞋,除鞋後都未換另一對就又走去拎玩具玩,而且阿B食生果又食得唔錯,所以下星期可以吃飯,而放學時間就改為約12點。


我約左熊貓姐姐食lunch,所以接左阿B放學就起程,阿B邊睇Pingu邊等熊貓姐姐。



睇下佢食得幾污漕。食完我又帶左阿B回我家,今次我專登搭港鐵回去,因為我想訓練阿B唔怕搭港鐵,結果比我想像中好,佢冇咁怕喇!今早我約左娣婦夜晚來吃飯和接阿B。


尋日阿B已經有少少鼻水,今日又多D,夜晚食飯時娣婦就呢個問題問阿B。


娣婦:阿B明天返唔返學?
阿B:嗯。
我:阿B明天唔返學好唔好丫?


阿B冇回應,但佢起勢擰頭,娣婦話之前問佢係擰頭架!嗯~真係大個仔喇!



沒有留言:

發佈留言