2008年8月9日星期六

運動競技場@科學館

〝科學館〞為迎合奧運,所以攪左個〝運動競技場〞,我想去好耐架喇!今日終於如願以償,仲影左好多相添,又有短片架,不過,upload左仲係〝處理中〞,都唔知點解成日都要處理咁耐。


我等阿B放學就帶回去,再等埋娣婦放工就一齊食埋lunch就出發,娣婦有個同事與我地一齊食,所以有4個餐,我與老公又叫多一份〝奶油多多奶〞share。


食食下野聽到老公話〝我幫你倒起佢〞,抓頭勒!講咩呢?望下原來佢同隔離檯阿伯講,但老公講野細聲佢聽唔到,咁我就大聲D覆述一次,然後老公起身幫佢將碟野倒落外賣盒內。


我隔一陣望見佢好似閂個盒閂得蠻辛苦,我就叫老公幫佢,原來個盒扣爛,我就叫個仕應比一條橡皮筋或新的外賣盒個阿伯,仕應回來話全部外賣盒都係咁,所以就拎左條橡皮筋幫阿伯箍緊。


阿伯外表都有七十餘歲,隻眼看落唔係咁好,而且比我地還要早到睇餐牌。老公話碟野來時‧‧‧


阿伯:呢碟咩嚟?
仕應:啱架喇!


咁就放低左碟〝火腿茄汁意粉〞,阿伯望左碟野好耐,應該冇食過就打包,老人家點會叫碟咁既野丫!若然頭先我聽到就會問個阿伯叫左乜?就算佢真係叫錯,我都會話落單人寫錯。



今日肥仔要返工,所以得我、老公、娣婦帶阿B去〝科學館〞。我咁大個人第一次去〝科學館〞咋!老公與娣婦之前都去過,你話我幾out呢!


〝科學館〞有2種票價:$25、$35,〝運動競技場〞票價係$35,包括埋〝常設展覽〞,而$25係〝只參觀常設展覽〞,所以唔好買錯丫!



我問左果到收夜晚9點架!可以慢慢行勒!



首先去到最底層先,呢到就係〝運動競技場〞,入到去有好多人,樣樣都排長龍。我地仲見到肥阿哥個朋友添!大家傾左一陣,佢又係一家三口來玩,佢地已來左一個鐘有多。肥阿哥個朋友知道阿B唔玩,佢話鏡果邊阿B應該會鍾意。



呢到係模擬supermark,有小朋友買野、做收銀喇!食物係假架!但又做得好真。



我見有跳舞機,又唔係多人玩就去排下,諗住同阿B一齊玩,最後都係得我與娣婦一齊玩咋!早知唔排喇!



之後就去左鏡區域,唔止阿B玩得開心,我地大人都玩得好開心。



呢到係〝隱身鏡〞,我與娣婦都抱阿B影相,每人都影左2張,老公就梗係負責揸機喇!



由鏡區域行落去,又有遊戲玩,而且冇咁多人添!我玩左〝肥皂泡〞,我中和大都可以拉出肥皂膜,但係〝泡泡幕〞拉極都拉唔到。



之後又去左〝深海奇珍〞睇一D深海生物,我冒險影得2張相,因為被人發現。



底層行晒就由最高行番落去先,上到最高有2部分,左邊係動腦筋遊戲區,右邊節約能源區域。



我地有幸睇到〝能量穿梭機〞,因為佢晚上7點啟動,我唔知仲有冇其他時段會啟動。老公話好似冇左咁~咁~咁~既,個護衛聽到話而家冇左,cut左好耐喇!



我地再落一層睇!嘩~天花板有好大隻飛機,而且有老公喜歡的帆船。



有好多食物,教你點樣保存和幾多卡路里,呢到都有遊戲玩架!不過,要輸入年齡我冇玩到,嘻~嘻~



再落多層就係關於〝職業安全〞,行左一陣就走,因為都成7點幾阿B要食飯喇。



我地揀左就近的〝大家樂〞吃,娣婦吃〝焗豬扒飯〞,而老公就要〝冬瓜盅拼楊州炒飯〞。



我叫左個〝爵士西冷牛扒〞再加多6蚊,就有齊我想飲酥皮湯和食個鮮果雪糕泡芙,但個泡芙食完先拎張〝換領咭〞取,我與老公一齊share。個焗薯好好食,上面舖左蛋沙律架!老公都話好味。



我地送娣婦與阿B回家,之後回到已經好攰喇!成個人散晒咁滯,但今日多數都係老公抱阿B,都唔知點解會咁?


老公12點幾又話想食麵,我就煮上次果D麵,呢款係轁轁做監製架!個packing仲有佢個樣添!今次我加左少少雞粉,因為實在係唔夠味。食完野又睇左〝森美做大 show 金牌司儀〞,睇到差唔多3點都未做完,都走左去訓,因為明天1點要入到粉嶺。




3 則留言:

  1. 我都有去個個運動競技場呀
     
    [版主回覆08/12/2008 01:00:00]我覺得初入去果到唔好玩,而鏡區域和行樓梯落去果到係最好玩。

    回覆刪除
  2. 我鍾意"鏡"同"光"個到
    好得意..........
    [版主回覆08/13/2008 22:09:00]整體來講,除左〝運動競技場〞外全部都好玩。

    回覆刪除
  3. 認同呀~~
    我入到競技場都係行行下,企企下
    哈哈
    [版主回覆08/14/2008 23:52:00](Empty)

    回覆刪除