2008年8月6日星期三

我被點中了

以前見到Blogger被人點中,都會諗下自己又會唔會被點中呢?今次真係被人點左勒!選我的人係愛ying~我的細番薯。


規則如下﹕


請先從10問題中﹐刪除一條你唔鐘意嘅問題,另出一條去取代你所刪除嘅一條。


然後作答。


所有問題都要答喔。


跟住﹐再點另外10個人繼續回答~~~


然後﹐到依10個人嘅blog留言﹐通知對方 —— 好似我咁回答所有問題,並出一篇日誌係自己嘅網誌上。


被點名嘅blogger不得拒絕回答問題 ,再點大約10人繼續遊戲, 不完成遊戲嘅人,會係一個無義氣嘅人...


好 ~ 開始作答


我比愛ying點中~


1) 現在最討厭是什麼? 
    多人的地方


2) 你鍾意咩活動/運動?  
     成班朋友一齊就鍾意


3) 你鍾意同邊個傾心事?
     老公、朋友


4) 最愛的人是誰?
    愛我既人


5) 若你有魔法可時光倒流﹐你會返回那時代?
     8年前


6) 如果有得揀你想做男人定女人
    我都係揀做女人


7) 無拿拿有一筆錢你會點用呢?
    若果多錢既就買樓、生BB,少就儲起先


8) 現在最想做的事?
    減肥要與老公睇齊


9) 你最想去ge一個國家?
     希臘


10) 最鐘意嘅food?
      炸物


10位幸運兒........


Apple
^0^
GRACE
001
笨媽媽愛他她
wing workshop
momo228
魔鬼媽媽
Tsz Hin
mc


3 則留言:

  1. 點解最想返八年前呀??八年前發生過咩事呀??
    [版主回覆08/07/2008 00:55:00]嘻~嘻~ 因為係我與老公初拍拖時。

    回覆刪除

  2. 活重簡介
    活動名稱:幸福故事敲敲門
    活動目的:- 促進親子活動                  - 分享你跟你的寶貝女或者寶貝仔既點點滴滴                  - 藉此跟其他人分享你家小朋友喜愛的故事書或小朋友的趣事      
    (尤其是我這個還未當媽媽的人,很想知道你們的一點一滴)
     
    活動參加辦法:
    http://hk.myblog.yahoo.com/kotracy/article?mid=517
     
    活動結束後, 我會整理網友的文章,再公開給人投票,
    票數最多的一位可獲活動贈品!!
    BEARBEAR熊一隻,是超可愛的呵 =P

    回覆刪除
  3. 我參加O左喇叭!  仲點O左十個BLOG友玩, 不過都唔知人地有冇義氣O架, 我就有義氣玩O左喇!!!!
    [版主回覆08/07/2008 16:25:00]多謝你的支持!多謝~

    回覆刪除