2008年8月12日星期二

安璞‧滋味‧知美


今日我終於買到呢本〝安璞‧滋味‧知美〞喇!


上次買左安璞‧滋味‧知緣係第二冊,而家有齊2冊喇!真係好開心,我要多謝我老公。


〝安璞‧滋味‧知美〞~我去左好多地方先買到架咋!唔買既時間堆晒係你面前,到你想買時搵極都冇。


今日我約左熊貓姐姐食飯,順便去搵下〝安璞‧滋味‧知美〞先。尋日雖則係係〝三聯〞留左資料,但上年我要買專業麵包製作都係同一間留過資料,但到而家都冇回覆,所以都係要靠自己。應約前去家附近〝大眾〞搵,店員check電腦冇呢本書。


我:你知唔知書名點寫?
店員:企人邊個〝僕〞。
我:唔係丫~係三晝〝王〞個〝璞〞。


我寫左個書名比店員睇,但唔知有冇寫錯,佢再去check,今次check到第二冊冇貨,而第一冊就冇記錄。我就叫熊貓姐姐幫我上網搵,然後抄低比我。


我諗住一陣食完飯去荃灣〝大眾〞睇下,之後搭車應約,我個心〝十五、十六〞唔知一陣去〝三聯〞定〝大眾〞搵好呢?但〝三聯〞之前check過荃灣係冇貨,但電腦in&out有時會出錯架嘛!而頭先係〝大眾〞個名冇寫錯,咁應該係從冇入貨喇!我與熊貓姐姐傾完就決定去〝三聯〞,再去〝大眾〞。


我去到搵唔到就問店員,店內都係得第二冊,check機又係冇晒貨,check到最近〝青衣城〞有貨,有貨既店都係得1、2本存貨,店員比左張shop list我。


我就向〝大眾〞出發,行到半路就把心一橫去〝青衣城〞買算,因為一定有,唔想再浪費時間。


我真係係〝青衣城~三聯〞買到,本書仲要食wrap好,所以係冇人睇過,買呢本書真係千山萬水架!


1 則留言:

  1. 想問呢本書有咩甘正呢?
    [版主回覆08/14/2008 07:19:00]我喜歡佢個人,所以一定要買到,其實,本書都唔錯架!呢本我未開封,但第二冊就睇左,教你煮中西式餸菜、西式甜品。

    回覆刪除