2008年8月27日星期三

抱與不抱

今朝阿媽一番話令我無名火三丈起。


阿媽:樓下個女看更個仔3歲都仲要抱丫!
我:人地係咪次次都要抱先?(嬲怒氣)
阿媽:佢咁細個‧‧‧
我:我唔係唔抱佢丫!
阿媽:佢咁細個‧‧‧
我:原本佢肯行既,次次我一放完假回來佢就唔肯行,嘥晒我D心機。
阿媽:佢咁細個‧‧‧
我:我都費事同你講丫!


頭先家中4大長老除阿公外,又話我唔啱,但我真係忍唔到,我已為免有爭嗌,所以而家每日晏晝等阿B訓左我就走人,自從咁樣就嗌少左好多,因為實在有太多我看不過眼的事。


前日與阿嫂去街,我地先講完呢個問題,阿嫂都話:『你阿媽話肥仔3歲都仲孭住。』,我都問過阿媽:『果時我與肥阿哥點丫?』,佢話我地3、4歲都係孭一個抱一個,我與肥阿哥差一年,但我與肥仔差4年,所以仲可容許佢咁做。


上次阿B做評估時發燒‧評估,肥仔試過阿B扭45分鐘都唔抱佢,導師都話佢咁細個唔肯行都可以抱,唔好迫佢行,但我既做法有幾種要視乎情況。



  1. 一開始唔肯行,我就慢慢拖佢行,真係唔得我先抱,我唔會比扭太耐。

  2. 唔肯行就用食物引佢行,行到唔肯就抱。

  3. 一開始自己肯行,行到咁上下唔行就抱。

  4. 抱下又放低佢,試下佢肯唔肯行。

導師都話我有心機,做法正確。我真係唔係唔抱和迫佢,但都要比佢自己行先架!,佢地就成日話我迫佢行,又話佢對腳唔夠力,導師都話阿B行得穩,不過,阿媽在場又會反駁人。


仲有另一件事,我地都唔贊成阿B食奶嘴,但真係頂唔住佢半夜三更係到喊,有時喊成大半晚,所以阿B三個月大我地就要屈服買奶嘴比佢。當時都係訓覺時先食,日漸長大係識行後,有一次我放假後回來就開始無時無刻都要食奶嘴,我都唔知發生咩事?突然變成咁,果次又係激到我彈彈下,不過,我無出聲,費事又嘈。


每次我苦心經營回來已野,都一手被摧毀,真係好開心架!阿B話又唔聽,又唔打得,我想買藤條回來,但肥仔話娣婦唔贊成打,所以我一直都唔敢買,而且4大長老又唔多贊成打。


我地小時候咪又打到抽筋喇!佢地隨手執起咩就打,有時打到瘀晒!藤條印會腫起來添架!我就打得小D,女仔乖D嘛!肥阿哥就多D,因為係大佬,通常都係打最大。而家又話唔好打阿B,阿媽話阿B唔同喎!我話佢係〝金叵籮〞,佢話係,總之阿B就矝貴喇!


 


4 則留言:

  1. 小朋友一定係老人家的掌上明珠啦 ~ ~ ~
    [版主回覆08/28/2008 15:35:00]但有時寵到過龍呢!我都唔知點同佢地係呢方面溝通。

    回覆刪除
  2. 嘻嘻! 妳好錫阿B呀!! 以前我老豆都係淨打我哥哥唔打我架! 成日都有福同享有禍我唔洗當 !
    [版主回覆08/28/2008 15:37:00]雖然,阿B有時係曳,但佢氹得人好開心架!大既通常都係打多D,好似係自然定律,不過,新一代都唔會點打,我都覺得而家棒下出孝兒未必work。

    回覆刪除
  3. 我細個咪又係比老豆打到飛起....
    而家d細路矜貴d嘛....所以咪難教囉...
    [版主回覆08/29/2008 07:09:00]有時係人寵壞唔打,但有時打~政府又話虐兒,小朋友又話告你,都唔知點?

    回覆刪除
  4. 通常小朋友未真係行到累,大人已經擔心佢太累,唔使佢行,所以扭計唔行,十次有九次半都係因為懶。但係,又唔使太緊張逼佢行,到佢再大 d ,就自然唔使你抱,唔需要逼架。
     
    至於打,我都唔贊成,同佢講道理,你唔好以為佢唔明,佢知你講咩架。
    [版主回覆08/30/2008 07:21:00]佢係知我講咩,若果佢識講野,我就會同佢講道理,因為以前同屋住2個女我都係咁樣對佢地架!最衰係佢唔肯講囉!下星期開始見治療師希望好D喇!

    回覆刪除