2008年8月30日星期六

探病@大伯娘

今日肥仔返工,娣婦帶阿B回娘家吃飯,所以我今朝就約娣婦食晏。我湊阿B放學後,幫阿B洗白白,跟住食奶就出門口。


起初諗住帶阿B去遊樂場,而且我又應承左佢,但攪得阿B來都成1點半,娣婦都放工,應承左小朋友就要做,所以就相約埋娣婦與她的同事一齊去遊樂場玩,玩完先食晏,食完我就送娣婦去搭車。


大伯娘有事入左醫院,而家轉左去療養院。之前講左我與老公今日去探佢,但老公公司多野做,今日都要返工就話改明天,但老公今朝又話睇下可唔可以晏晝3點走喎!


我想整D野比大伯娘吃,我就整左最易又拿手既一口蛋糕仔,第一次整唔可以失手架嘛!我仲包左兩包仔送比堂阿哥個囝和堂家姐個囡添啵!希望佢地鍾意喇!



頭先我怕蛋糕整唔切,所以老公改為4點係公司走,之後公司又有突發事,最後改為5點放工。


我覺得得蛋糕好少野D,所以與老公去買多pad雞精,到達病房見到堂細老一人陪住大伯娘,細姑媽剛來過送飯和閒談,大伯娘話好悶係等人來探佢來解悶,電視每日都係開4-6小時咋!果然係療養院呀!


我:大伯娘明天要唔要拎飯比佢食?
大伯娘:每日大、細姑媽都會分工拎飯比我食,不過,明天就冇。
我:咁我明天拎比你喇!
大伯娘:但阻唔阻你去街?
我:唔阻,我明天都會回娘家吃飯。咁你想食乜呢?
大伯娘:無所謂,我乜都食,多菜少肉。
我:咁幾多點拎比你呢?
大伯娘:呢到5點開飯,你約5點到拎嚟就可以。


我地傾左約半小時堂家姐就來到,再傾多陣就走,大伯娘怕阻住我地。我搭小巴時就打比阿媽話佢知,咁我就會4點來拎飯去探伯娘,順手講埋明晚回家吃飯。


晚餐老公話食〝肯德基〞,點知去到裝修~激死!老公好少可話食架嘛!又諗唔到食乜就去食串吉吉先,行左陣就去左買燒味飯吃。


明天阿B過肥阿哥家游水,所以回家前都會過去聚聚,順便拎老公部機比肥阿哥整,因為前日部機突然出現藍色晝面,我行左〝安全模式〞,再〝系統還原〞,呢個程序都會不定時出現,要等肥阿哥攪至得。


4 則留言:

  1. 我都好鐘意食呢隻蛋糕仔架~
    [版主回覆08/31/2008 07:18:00]我都係丫!小時候麵包舖一定有,不過,而家差不多絕跡。

    回覆刪除
  2. 蛋糕仔....屯門好多間麵包鋪都有得賣呀...

    回覆刪除
  3. 大番薯好孝順呀
    哈哈~~又細心喎
     
    [版主回覆09/01/2008 07:22:00]做到咪做,便心啫!

    回覆刪除
  4. 呢隻蛋糕仔幾好味架 ~
    [版主回覆09/01/2008 18:56:00]以前我成日都買來食架!真係好懷念以前。

    回覆刪除