2008年8月1日星期五

索繩布袋

這套〝索繩布袋〞一套6款係我自己扭,真係扭得辛苦。我記得這套係阿B第一次入院時無意中被我發現到,幾經波折才扭齊一套,有多既我已分派晒比朋友們。詳情可以去:一起打仗的日子~第一篇一起打仗的日子~第2篇


不過,太長篇我將某D刪減左成以下既過程。


某年某月某日阿B病、發燒入急症,係等緊症期間我同肥仔去左1-11,點知比我見到有“米奇扭蛋”,我緊係唔放過去扭喇(肥仔比錢),一套有6隻係索袋仔黎架,我差2隻“米奇&阿Pooh”就齊一套,等阿B見完醫生就回家。


阿B隔多一日就都未退燒又入急症,等既時候又去左7-11,因為我想扭蛋,我扭第一隻居然係阿Pooh,咁好彩我緊係扭多隻喇,點知又係貓貓,老公鬧我,所以冇扭,而家即是差米奇就齊一套。


阿B留院我陪佢,半夜落去7-11扭蛋,點知部機壞左,第二日晚再去過,真係黃天不付有心人〞,因為每次去7-11我都去睇下部機整好未,一扭就係米奇,我終於齊一套喇!



沒有留言:

發佈留言