2008年8月2日星期六

開心購物

2 August 2008


今日熊貓姐姐約左我行街,而且係行街前佢要去剪頭髮和染髮,這次染髮係佢咁大個人第一次,因為佢想用染髮來遮掩佢既白頭髮。


我諗住行完街有時間就去熊貓姐姐屋企整蛋糕,不過,前幾日佢教發熱線個制被佢扭爛左,尋晚佢放工後買左個5吋蛋糕模就試整,佢發現在上發熱線唔着,所以今日可以全程投入去行街。


我今日破例11點自己落街食早餐,因為我唔鍾意一個人,食完早餐回到家才發覺唔記得買花奶,明天高達叔叔嚟我諗住沖杯靚奶茶比老公和佢飲,佢地好鬼鍾意飲奶茶架!若然一陣出街買夜晚先沖我又怕夜返,幾經爭扎我都係再落街買。


我煮完奶茶預備換衫之際老公就來電,老公話我知條街好熱。


我:我知丫!頭先落左2次街丫!
老公:做咩落2次街?
我:頭先11點幾落街食早餐,返到屋企又唔記得買花奶,咪又落過去買囉!
老公:哦!
我:我自己一個人落街食早餐喎!你唔讚我既?
老公:叻囉!叻仔。
我:吓~我都唔係〝仔〞。
老公:叻女囉!


老公緊係熱到傻左勒!男女都攪錯。奶茶未凍我就放左入雪櫃,因為我要出門口喇!


我坐巴士再轉小巴就到達目的地2點幾,不過,熊貓姐姐因為要做Treatment,所以仲未攪掂,咁我就自己行下街先。時裝與精品店我都行完,又走去〝商務〞睇蛋糕書,又被我再次見到KaeBakery呢本〝自家製手工蛋糕~Hand-made Cake〞,我地咁有緣就帶你回家喇!



老公來電話高達叔叔搵過佢,但佢唔得閒聽叫幫佢回覆,原來高達叔叔想問我地去唔去〝深水涉〞?佢買D野明天來砌模型用,但我話等緊熊貓姐姐剪髮,我反問佢來唔來?佢話現已身處〝深水涉〞,咁唯有晚飯先見喇!


我經過熊貓姐姐剪髮既salon見佢去比錢就行入去搵佢,當時已4點鬆D熊貓姐姐有點唔好意思要我等咁耐,所以佢請我食Tea,佢話去Pokka Cafe食,去到我覺得份量又少又貴,所以我提意去〝美心〞或〝大家樂〞。


熊貓姐姐話上次去左〝大家樂〞,今次去〝美心〞喇!熊貓姐姐食〝燒鴨米粉加牛油香蒜雞翼〞,而我就食〝公司治加火腿米粉〞,我地share個公司治。熊貓姐姐食食下都飽飽地,可能係一起身水又冇飲、野又冇食就去剪頭髮~餓過籠,佢比埋隻〝牛油香蒜雞翼〞我吃。



〝美心〞有〝可口可樂~夏日精品換購〞,我想換「可口可樂」有蓋沙灘蓆($36)比阿B玩,而家仲差3個,詳情請到最尾睇喇!



我地食完野就搭一個站港鐵去〝千色店~十蚊店〞,因為熊貓姐姐西斜行路冇遮擋曬到應。我去到〝千色店~十蚊店〞心情已經好興奮,買左好多野樣樣都係十蚊,但係兩隻花花碟就十蚊2隻,係咪好抵呢?有D靚靚點醬碟十蚊3隻,但我冇買。


老公一知道我買左野就問我〝有冇買罐頭刀?〞,我緊係有喇!熊貓姐姐都有收穫架!但就冇我咁多。



離開〝十蚊店〞又行下D貴價野,呢個〝傻仔刨〞好得意,我話想影相,熊貓姐姐就幫我擺係有利位置等我影,真係唔該晒!呢個〝傻仔刨〞好似要40蚊,但就好墜手。



跟住熊貓姐姐知我要買鑊鏟,佢又帶我去〝千色店~特買場〞睇下有冇,鑊鏟就冇,但我地都睇中左個煲50蚊咋!容量我估計有4L、5L架!我又睇中左D碟和碗,有一套係韓國出品有4個透明玻璃兜都係30蚊咋,但係我一陣仲要返熊貓姐姐家拎返D麵,所以都係冇買,而且熊貓姐姐話遲D搬,買左又要搬多D野。


我地又過左對面另一間家品店睇有冇鑊鏟,終於買到15蚊既鑊鏟喇!



之後就坐小巴回熊貓姐姐家,返到去傾一陣又攤抖一陣,又幫我預錄〝火影忍者〞。


細B居然唔怕我喇!上次都唔肯出來架!今次只係匿埋左一陣就出來活動,我行開左仲霸埋我個位添啵!但唔知下次一班人來又會唔會匿埋呢?



熊貓姐姐話阿囡係〝三色貓〞,阿囡和阿囝都係寵物店買回來既!但阿囝就已去左好遠。



我地7點幾就搭巴士去與高達叔叔會合,等左好耐先有車,出到去都8點幾,還欠老公一個先人齊,我問老公幾點走得?


老公:唔知。
我:咁等唔等你?
老公:你地都冇咁早架喇!等埋我囉!


我地都未決定到食咩,咁既景況就去返上次果間〝打邊爐〞喇!我地行多一陣就再打比老公,佢仍未知放幾點。


我:我地去上次果間〝打邊爐〞,咁你點?
老公:你地唔好開我個位住囉!再時再加。


咁樣我地就去〝烚烚下〞勒!今次肥牛肥到嚇死人,我用手撕D肥膏,只係4塊已有一堆肥膏。



野食都冇上次咁好吃,我約十點見老公都未有電話就再打比佢,佢話而家走,半個鐘後見老公仲未到,就再睇下佢係邊,望下個電話有個miss call係老公。


我:頭先打比我仲咩?
老公:有激氣野想〝sun〞下啫,而家冇野喇!
我:咁好喇!今晚你先同我講喇!


終於老公係11點鬆D就到喇!老公坐低一陣就講佢既激氣事。     老公好攰,所以我拎袋麵,而另一袋輕既就比老公拎。返到去都仲可以睇到半個鐘〝火影忍者〞真係好勒!但係由於奧運,所以再要到8月尾先可以再睇!



〝可口可樂~夏日精品換購〞


凡惠顧滿$25連汽水一杯,可獲蓋印一個;滿$50或以上連汽水兩杯,可獲蓋印兩個。集齊5個印,即可換購「可口可樂」有蓋沙灘蓆($36)或吹氣梳化($42)一張。集齊10個印,更可換購兩款限定精品,激賞盡情曬!*請於付款前出示此夏日換購咭,蓋印會於付款時即時發出,恕不補發。


使用細則:



  1. 所有蓋印必須於同一張夏日精品換購咭上方為有效。

  2. 此推廣只適用於美心MX分店。

  3. 此夏日精品換購咭如有遺失或損壞,美心MX恕不更換或補發。

  4. 影印本恕不接受,換取蓋印之消費額以實收金額計算。

  5. 此推廣不適用於節日食品、外賣派對美食、燒肉劵及八達通咭增值服務。

  6. 推廣期至2008年8月10日,精品數量有限,換完即止。

  7. 如有任何爭議,美心MX保留最終之決定權。

2 則留言:

  1. 個傻仔刨好得意渦,不過我諗好睇唔好用。買甘多廚房野,預備大顯身手呀??
    [版主回覆08/03/2008 23:59:00]嘻~嘻~我成日都想〝阿茂整餅〞,不過,因為個懶字,所以冇整。

    回覆刪除
  2. 笨媽媽快樂家2008年8月3日 上午7:29

    個刨好得意,我好鍾意.
    [版主回覆08/03/2008 23:59:00]我都鍾意,但唔捨得買,就算買左都唔捨得用,因為實在太可愛喇!

    回覆刪除