2008年8月10日星期日

為我著緊

10 August 2008


今日我與老公1點要去粉嶺有聚會,起身不久有D眼花,樓下茶餐廳早餐至到11點半,所以我冇等老公就自己落去叫定早餐先,唔知係眼花定行得急隻腳差D閃到。


我11點25分就坐低左,餐牌都唔睇就叫左早餐,我將餐具放入茶杯內浸住,我杯熱可華田到,我落糖喇!咁就出事,可能眼花預唔到距離和高低。


我隻手唔少心撞到D餐具,咁就攪到倒瀉水、餐具跌晒,而櫈、地下、手袋、半邊衫、褲都濕晒,當時非常狼狽,但並沒有人理會我,直到老公來到,但我已差不多清潔好,心諗今日緊係會唔多〝老嚟〞,食食下老公望住我。


我:望咩丫?未見過靚女丫?(哈~哈~真自大)
老公:未見過肚腩咁大。


由於老公剛起身冇胃口,所以佢食剩一半通粉比埋,若然夜晚我就唔食,而家日頭仲有時間消化。


聚會當然離不開〝打馬吊〝喇!頭先咁樣唔打都知結果喇!我見比約定時間早到就係商場行左一陣先上去,我仍然係第一個到架!


我與屋主朋友傾下計,〝史力加〞3套佢都有齊,所以我借左諗住比阿B睇。



我地人齊後開始〝打馬吊〞,之前朋友同我講過〝大食仔阿媽話大食仔肥左好多〞,今日見到真係勁,佢隻手係得2條平行直線,幾乎睇唔到個關節位,隻腳板仲厚肉過我地D大人好多,佢個胃腩仲勁過我,佢給予我地既感覺就係好似〝鄭則士〞,咁樣大家都可以想像到係點樣喇!


老公4點幾就話要落街買野食,有個朋友搭單買,老公又帶埋大食仔一齊去,但樓下炸脾買晒!去〝大快活〞又得油脾,所以最終都係買〝麥麥〞。冇〝打馬吊〞就齊齊坐係地下食,個感覺好似野餐~好得意。


朋友:唉~點解你唔食既?
我:等老公食完替我打,我就可以一人獨享喇!又可以一人獨享睇電視。


因為係電視前開餐嘛!咁近又有高清睇幾嘆!朋友話頭先我講既時候個樣好為食、好攪笑喎!


我地打到8點幾就去食飯,今日我好勁丫!由頭贏到尾,但都係贏五十幾蚊,因為呢班朋友打好細,其實,我只係享受過程,唔打錢都可以架!不過,冇人會陪我玩。


我係途中已經話要食我最喜歡既〝雀巢海中寶〞,我鍾意食個雀巢。我仲食左從未食過既苦瓜,因為朋友極力推介我吃,但冇我想像中咁苦。食完飯又傾下計,講講下就講到我幾時派到樓。


老公近幾個月O.T.好勁,所以都過左入息,佢地都好擔心我又係白等,浪費左4年,佢地比左好多意見和解決方法,當然有現實與超現實喇!佢地講老公公司方面的意見,我都有同老公講過,但一一都被老公駁回,當時佢地得到的回應咪就與我既一樣,但老公的解釋又有佢道理。


佢地知道老公公司果邊冇得拆,之後大家伸延到唯一解決辦法就係叫我生BB,但係談何容易呢?生唔難,但養難。佢地話公屋係比D拎綜緩既人住,根本條件太苛刻,都冇乜人有機會住到。哎~我都唔想講喇!



沒有留言:

發佈留言