2008年9月28日星期日

Mickey戰衣

28 September 2008


今朝收到個電話約今日打馬吊,我想著上次係酷熱@香港迪士尼新買既米奇汗衫,著左又好似唔多好睇,又想著返黑色汗衫,但老公話米奇好睇,係我不斷重覆問題疲勞轟炸後,佢都係話黑色好睇,但佢又話衫米奇紅色〝旺〞,咁又係我地成日都輸,咁好喇!〝旺一旺〞佢先,就係因為佢,今日我地就可以做大贏家。


老公尋日係〝九巴顧客服務中心〞睇到利蘭奧林比安11米丹拿珍寶 BACo想買入去睇下又未開舖,老公今日個心又15、16想買,我話我今個月唔買野,然後又慫恿佢去買,買完先去打馬吊。


On the way老公接到高達叔叔來電唔知醒,所以要遲D,到達後熊貓姐姐話不用等開心果姐姐食早餐。我、老公和熊貓姐姐就去搵定位等高達叔叔,平時食開果間唔知係執左定係領會裝修完重開,總之而家冇左喇!


我地就去左另一間,嘩~呢間野好多人,員工人手不足,收銀做埋跟單、訂位(晚飯)、傳菜、攞位比飛仔、睇下有冇空位,見佢有時行過有人招手又行去落單,但其他員工都忙到氹氹轉。我都好欣賞佢既服務態度,但佢連自己崗位都未做好,佢原本比左一張半圓檯已坐左2邦人的檯我地,但我地話唔想搭檯拒絕左,之後繼續等喇!


之後又安排左我地去張大圓檯,但又係要搭檯,佢都唔明我地意思,冇耐搭檯的人走了,高達叔叔又到了。我地見到有張買人檯就遷移左過去,然後又食左4人都覺得不好的早餐。早餐未食完開心果姐姐來電就到,相約係〝百佳〞等,買完飲品就去熊貓姐姐家。係商場內擺左好多零食booth,開心果姐姐又買左龍鬚糖和雞仔餅大家一齊吃。


我與老公輪流每人打4圈,我地食完晚飯又打多4圈,今日足足打左16圈,我與老公做左大贏家,有時聽老公都係好既。


我不在麻雀檯時就服務下人群,呢D通常就係凸腳既工作,有時又睇下佢地打麻雀,我發現佢地好多時都會做D假動作來〝虛張聲勢〞和〝故弄緣虛〞,雖然,我有多年打馬吊經驗,但始終都不精,咔~咔~今次我學到野喇!


我有時又會影下熊貓姐姐的貓貓,好難先影到佢地相架!


這是阿囡,不過,年時已高。




這隻係細B,亦都是女生。細B比起阿囡仲難影,因為佢始終係新成員,少見我地,以前我地係常客,差不多每星期日都會來打馬吊,現在冇這支歌仔唱,因為各有各忙。




晚餐例牌叫外賣,5個人4個餸剛好,最好食就係〝椒鹽骨〞,好食既野份量當然就少D架喇!若然多一、二件就perfect嘞!


食完飯到老公打,我就坐係一旁邊睇電視和麻雀,阿囡會間中望住人示意抱佢,之前都有幫佢按摩,但我著住黑色褲,不能抱佢,突然阿囡趁我不留神出手又出抓跳上我到,嚇得我大叫,摺起褲管有2個傷痕,我諗我都嚇親佢,阿囡真係唔好意思。



佢地兩隻野又係到玩,追追逐逐,有時佢地都好攪笑架!



5 則留言:

  1. 貓貓雖然可愛, 但我都係唔敢同貓玩, 怕俾人抓傷呀 ~ ~ ~
    [版主回覆09/29/2008 18:44:00]我都怕被佢地抓到,不過,佢地唔會隨便抓人既,你唔好與佢地玩得咁開心就唔會出抓架喇!

    回覆刪除
  2. 細B好得意呀~~~
    不過我怕貓~~~比較鍾意狗仔~~
    kA....kA
    [版主回覆10/03/2008 11:13:00]你緊係怕被佢抓傷呢~

    回覆刪除
  3. 咁咪好囉~~~多左件自己鍾意GE

    回覆刪除
  4. 唔係比佢抓傷過~~只係怕佢隻眼
    [版主回覆10/03/2008 18:30:00]吓~咁你唔望佢對眼咪得囉!我都好少望佢地對眼既~

    回覆刪除
  5. 但係佢又成日鼠泥鼠去~~~怕怕
    [版主回覆10/03/2008 21:07:00]咁又係丫~佢地有時都幾熱情架!

    回覆刪除