2008年9月26日星期五

唉!你又肥左~

今日我、阿公、阿婆和細舅母帶埋阿B去〝樂富~房署〞,因為我要幫細舅母攪D野,咪帶埋阿B去曬下太陽囉!仲約埋表姐係果到等。去到表姐第一句就話‧‧‧


表姐:唉~你好似肥左?
我:係丫~肥左十幾磅。
表姐:點解咁架?
我:因為晚晚九、十點先食飯,呢兩日早食飯就瘦返3磅。
細舅母:咁你老公又唔肥既?
我:佢有勞動丫嘛!


老公又點同呢!佢本身瘦底,盡法寶努力自我谷肥,最盡都係去到110磅,已是極限;我就係肥底,莫講話食少少野丫!就算連飲啖水都會肥,我都試過努力之下減到得101磅,我諗見過我既人都唔相信我可以咁瘦。


我又順便問下我配房既進度,佢話我揀市區等派第2次都要等6-9個月,哎~都預左要咁耐架嘞!官字兩個口,唔催得,又唔得罪得。


頭先On the way娣婦來電話熊仔餅和M&M都有〝三聚氰胺〞,我諗而家所有奶類製品上不吃為妙。


我地去既時候搭巴士坐〝熱狗〞,回程等巴士時,阿公問我:『係咪冇冷氣架?』,我話非繁忙時間會少D冷氣巴,好在來的係冷氣,仲要係金巴士添啵!涼晒。


返到屋企幫細舅母填返D野,星期一再去過。食完飯,企係到幫細舅母整個手提,阿媽就篤我個肚腩。


阿媽:睇係個肚腩幾大,淋既。
細舅母:我個都大喇!
阿媽:你生過,佢未生過喎!
我:咩丫~實架!老公都話我D手、腳都〝met〞唔入架!


天啊!唔駛一日內話我知2次,好hurt架~我。我都知我肥架喇!我都盡量行多D路,又食得健康D,想book場打波又book唔到咋嘛!


最重要係老公從來都冇表示過,只係識得叫我減,肥左又唔高興,但我瘦就係應該咁!讚都唔讚下我,身邊既人都唔支持我,我又邊有動力呢!而家6點重〝肥田喜事〞,我都想好似佢咁。


尋晚問左老公〝以後每日都煮飯好唔好?〞,答案一早在心中,老公喜歡吃住家飯,但煮唔係問題,問題在於煮乜餸。


今餐我諗左好耐,老公又冇主意,就炒個菜和麻醬洋蔥炒肥牛,再加多個
無花果湯滋潤一下。


記得上次來來回回炒左碟通菜,我從來唔識洗菜,平時由家人代勞,我就將有窿既葉掉晒!以為係壞既,老公知道就話我好似阿蘇咁,一斤菜擇完得幾兩,所以尋晚和今日有窿既葉我都留返。



原來尋日網誌剛好1000篇喇!



沒有留言:

發佈留言