2008年9月14日星期日

陪老公打機@2008中秋節

之前老公部電腦報銷了,今日老公就有部新電腦用,都係要多得肥阿哥,真係無限感激。肥阿哥咁啱有齊料砌過一部,所以佢就將用緊既部電腦平讓比老公,雖然,係用緊,但部電腦好快架!開機仲快過我部Notebook,而老公去個波網都話快過我部Notebook添!


今朝我整左〝芝士波波〞係第3次整,3次都用唔同食譜,一次比一次好外表唔錯,但仲係差D,下次我會用這個食譜再改良一下,佢地都話OK架!阿嫂話個皮都係乾左D,我下次用細D度數焗先。



今日相約去肥阿哥家會所游水,但阿B唔舒服就取消左,我地依然去左肥阿哥家玩,不過,阿嫂要去觀禮和有飲宴,就快要出門口喇!而肥仔和娣婦帶阿B回娘家做節,所以晏D就走喇!


上次送左一盒盒蛋玩具比阿嫂,原來係有2套架!阿嫂比左一套我,咁我仲有2套,睇下遲D送比人先。



上星期日我拉傷左肩頸都未好,晏晝氹阿B訓時,我又唔小心再拉傷多次,而家傷上加傷,唔郁都痛,成個梗左,打個呵欠都痛抽到條筋仲痛。晚餐得我、老公和肥阿哥食,所以好簡單煮個麵和烚D熟牛肉片吃。


今日老公打機又係玩〝Call of Duty 4〞,佢又玩到唔捨得走,原本8點幾話走,足知成11點先走。老公其中有一版有個地方過極都過唔到,於是我就幫佢玩左幾次,係我幫佢過架!係咪好犀利呢?哈~哈~


我地係咁易切左個水晶梨,再吃埋我自製既月餅應下節咁囉!



我而家心情興奮,因為明天肥阿哥、阿嫂、我、老公、肥仔、娣婦、阿B、Benz哥哥和Benz哥哥女朋友一齊去〝香港迪士尼〞玩丫!


1 則留言: