2008年9月6日星期六

Green Box Karaoke@2008生日

6 September 2008


今日我有兩個約會,所以我專登整左米奇鳳梨酥送比朋友,即場得熊貓姐姐一個人試左,佢話好味。高佬叔叔冇來,所以我將佢果份比埋熊貓姐姐,佢當然好樂意接收喇!


我向老公承諾左我會減肥,發覺自己再不可以肥下去,不過,唔會太刻意去減,打算盡量做下運動,又食得健康D咁。不過,我同老公講〝有時我飲汽水或食零食唔可以有不悅面色架!〞,有時禁得太勁一食就停不了,咁我緊係唔會放肆既!



我第一個約會係拎個好失敗~月餅米奇鳳梨酥比朋友,呢個朋友係我2年前做Temp.時認識的,雖然,我只係做Temp.,但佢都對我好好架!朋友話唔介意個月餅,只係想見下我啫!聽到心都甜,自從我係公司走後都冇見過喇!


老公與我一齊上去佢屋企,我地係到傾計,講下大家近況、傾下閒計咁囉!老公邊樹可以插到嘴丫!第一次見,佢緊係睇電視喇!傾得太開心走既時候等電梯時才記起漏左袋米奇鳳梨酥要返轉頭取回。



我第2個約會就係去唱K勒!高佬叔叔識人訂左房,不過,我係會員生日前後一星期有蛋糕、香檳和免我一個人頭費。


我、老公、熊貓姐姐和同屋住一家上攞位先!而開心果姐姐、至Fit姐姐兩公婆和高佬叔叔與女朋友各自食埋飯先來,高達叔叔緊係要回家收埋舖先喇!


之前熊貓姐姐話訂左個米奇鉆板連2個月餅,今日我收到喇!熊貓姐姐仲話開心果姐姐都訂左呢set比我,真係多謝佢地。



我地唱K包埋buffet,不過,同屋住話Buffet唔啱佢吃,所以佢地一家落去食野,咁多次今次係最差。



我收到表姐來電的祝賀,雖然,佢攪錯左我既生日,但比起好多野來得窩心。以前每年都會收到她的禮物,但自從佢轉左工要返內地工作後就少左聯絡,而且我以為佢嬲左我,但我忘左咩事,表姐更加唔知唔事,表姐話〝你都傻既!我點會嬲你地3個丫!〞,咁又係表姐咁錫我地。


原本等埋高佬叔叔來先買酒和切蛋糕,佢約11點來電話好攰唔來,咁即係主角得返我一個。高達叔叔和同屋住落去〝7-11〞買whisky和綠茶男仕們溝來飲。



突然,有職員入來話有估月餅遊戲玩,高達叔叔一支箭就出左去,我就帶埋同屋住兩個女出去玩,隨後仲有同屋住兩公婆和至Fit姐姐添!


大家食左個月餅要估裡面係咩餡,我食左一啖就估有薯仔和肉鬆,薯仔只係個皮,餡唔啱,再試我就估中係〝吞拿魚〞,獎品係下次來全單8折,但個到期日係下個月,都好過冇喇!



之後我地就切蛋糕和開香檳,熊貓姐姐話我地整既蛋糕仲好食過佢。蛋糕底係現成買,加乾曾曾既牛油蛋糕、一〝辟〞吉之醬和幾粒哈密瓜,送既係咁上下勒!但支香檳好飲,今次唱到2點幾就散。



3 則留言:

  1. 你老公除左睇TV之外都仲有一樣野既..咪係俾我D女性騷擾囉..hee..希望冇嚇親佢啦..
    [版主回覆09/08/2008 09:38:00]冇嚇親,但若果係大狗就會嚇親,佢怕狗尤其是大狗。

    回覆刪除
  2. 睇完好想唱 k 呀 ~ ~ ~
    [版主回覆09/08/2008 13:14:00]咁快D約埋3、5知己放工去唱下喇!

    回覆刪除
  3. 笨媽媽快樂家2008年9月8日 上午5:59

    吞拿魚月餅,我都係第一次聽,好特別喎!
    [版主回覆09/08/2008 21:55:00]我都係,但又都幾得意架!成個月餅都係鹹。

    回覆刪除