2008年9月20日星期六

迷你炸鍋

今日起身一望已9點幾,立即叫老公起身返工,老公打回公司遲些返,好在四字人老闆未返。原來我電話個鬧鐘冇set今日,真係病到慒左。


起身後梳洗完又再量體溫,開機見個溫度與尋晚唔同,老公話佢尋晚訓前幫我量過,而家燒已退。醫生都話大人2、3日就痊癒,小朋友一星期到。


我十點幾收到〝協康會〞幼兒導師來電,原來今日我要帶阿B去上堂,但病到乜都忘記左,我已告知現況,我諗佢地都忘記左,因為冇人提過。


肥仔約11點來電,尋日佢問過護士,原來〝諾沃克病毒〞就算好番,病毒都會留係身體幾個月,吓~天啊!咁我可以點丫?原來肥仔記得今日要〝協康會〞上堂,尋晚見到我又忘記左講。


今日我11點幾食左個饅頭,3點幾煮左個蝦子麵,都係為左食藥而食。尋晚老公想將個寬頻搬位,今日見未搬就郁下佢,又執下書檯抺下塵,跟住又執下屋,因為之前買左和收到既禮物都未執。6點幾就肚餓,開左包餅又唔餓,食左一塊老公來電話放工,早知唔開喇!老公趕回來吃晚飯,跟住要睇〝家好月圓〞。


尋日換唔到既電炸鍋,頭先約7點上網搵到〝7-11〞tel. list,我打左去另一間就近既問,話有貨,等埋老公就立即去換,但我攪錯左個地點,搵唔到〝7-11〞,後來老公記再行多十幾分鐘有一間,因趕時間,老公又攰,所以我急步行去換,搵貨時老公已到達。



我地行回頭先攪錯地方附近食飯,老公想試果到間拉麵,每人一碗拉麵,我與老公碗拉麵差不多,加多個餃子。我碗麵都食唔晒,而餃子都係食左2隻,我諗係未病好原故,咁咪可以減下產,乘機減肥。


老公:春田招牌拉麵~蝦、蜜汁叉燒、嗚門卷、雞蛋
我:春田火辣麵~蜜汁叉燒、嗚門卷、雞蛋、蟹柳、辣泡菜



老公見到對面〝零食物語〞減價,食完就求其買左D野就走人,買左咁多野都係50蚊咋!因為好多都係十蚊幾件。



返到去已9點9已開左場,一陣上now.com睇返開頭先,老公睇睇下電視話要食脆米,佢話尋晚已想食,不過,我訓左。買既時候呢個size有款,而我買呢款貴5蚊,因為係3週年版。



沒有留言:

發佈留言