2008年9月20日星期六

食‧咳‧嘔‧痾@瑪嘉烈 (20-9-2008)

今日原本係我與阿嫂去醫院,但我病左就由肥仔直踩到今晚9點,
但肥仔十點幾回家梳洗一番,順便拎臭屎被回家洗,一陣拎回去醫院。


今朝我叫阿嫂與醫生講〝阿B食物落唔到格,每次食藥就嘔返晒之前D食物出來〞,
阿嫂話阿B好精神,成日企起身,又講野。


之後都有傾左幾個電話,醫生話盡量都唔會比藥阿B食,佢晏D可以唔駛吊鹽水,
但粒豆就唔會拆,條腸都靚左好多。傾傾下阿B要食奶,所以掛線。


我11點幾收到阿嫂SMS,阿B剛拆走左吊鹽水條喉,藥又停,仲食左4安奶,
情況好好,聽到真係開心。


晏晝再打比阿嫂問阿B情況如何,阿B自晏晝就唔多肯食野,
但就冇嘔,又肯落地行。


夜晚9點後由娣婦睇住阿B,剛與娣婦聯絡,阿B而家流緊鼻水,而且係黃色,
又有眼屎、咳有痰,食左少少阿嫲煮既飯,精神都唔錯。


頭先阿嫂來電send左mail比我,係阿B今日既相,
真係唔該晒阿嫂,我仲以為今日會冇相添!


當然與阿嫂傾下阿B喇!咪話阿B晏晝開始唔食奶和粥既!夜晚肯食飯,
原來佢地問阿B食唔食飯,佢〝嗯〞,咁佢地就叫阿媽煮飯比阿B食,
娣婦8點就拎左飯到醫院,跟住係外面等到咁上下就入去,
阿B食左一碗仔飯,可能太耐冇食飯,掛住住家飯。


阿嫂去到阿B就企係床欄到。



又係到扮model擺pose。



玩緊〝麵包超人〞盒仔,係阿嫂尋日買比阿B既玩具來的。



拆左鹽水喉,阿嫂就帶阿B去窗口睇車。



緊係又睇緊Pingu喇!



2 則留言:

  1. 亞B精神返呢,真好~!!
    不過瘦咗好多喎....
    [版主回覆09/21/2008 09:14:00]遲D又要曹豬仔喇!

    回覆刪除
  2.   嘔真係好辛苦o架!!!!!! 依家無嘔就好喇!!! 住咁多日醫院真係個個都辛苦, 阿B又要打黃豆, 對一個小朋友O黎講, 真係好痛O架, 唔小心撞到仲痛, 所以阿B你要快 D 好訓呀!!!
    [版主回覆09/21/2008 09:16:00]佢就係成日都唔肯訓,真係寧願佢訓好過,唔駛咁辛苦嘛!

    回覆刪除