2008年9月24日星期三

Book場記@羽毛球 (上集)

以前〝康體通〞每日早上7點開始更新,所以到要book場打波前一個月果日,我就會6點幾起身,因為要同人鬥快。前排已想book場打返波,因〝08奧運〞免費好難book,而家過左免費book場時期,應該易好多。


今朝7點起身book場打波,但都未更新既?係咪update時間改左呢?我左搵右睇,真係改左係早上8點半更新,咁唯有等下喇!


我叫左老公起身,等佢出左門口,再煮早餐吃,一陣陪老爺去收屋,因為老爺申請左調遷,接下來應該又要忙老爺搬屋事宜。


我由7點等到8點半都未更新,入去有時好慢,又有時run唔到,仲以為更新左添!到9點開始直情入都入唔到,又專登裝個Printer,到我十點就要出門口都未得,我怕回來又full晒!真係令人焦急。


我搭巴士,再轉小巴去目的地,第一次去問左司機經,落車後行左過對面馬路,行到去商場就知唔對路,因為尋日睇地圖商場與目的地係相反方向,後來問左2個跑去目的地,路行左double咪當減肥。


我與老公會合後等左好耐先見我地,入左一陣又出返去等人帶我地去睇間屋,間屋都好是正,只係要舖地板就可以入住,當然要自行裝冷氣和煤氣爐喇!之後落返去再見職員,聽下租約事宜和填下野咁囉!但老爺冇帶相,老爺話職員冇提佢,職員聽到就話〝唔一定要人提架嘛!〞。


我地去〝快圖美〞唔可以即日拎,去左另一間15分鐘就取得,我地急急腳趕回去,回到去又要等,因職員見緊另一個戶主。我地入去交相,再傾多陣就攪掂,我與老爺再上去度尺,又傾下,諗住一陣與老爺出去睇下D料。


頭先等既時候打回家問下阿B點?老豆話阿B又痾又燒得好勁,離開辦事處又再打回去,佢地講到情況好嚴重,我無同老爺食飯,去左KFC買野食就坐巴士回去。


我預左今日會返屋企,所以我拎埋個迴轉式搗碎器出去。返到去阿B都冇乜野,但我湊住阿B未有時間教阿婆用,而且忘記拎D野。


剛才係娘家上網book場run唔到入去,我返回家再上網已睇到想要既日子,但未有得book既?阿嫂來電問左佢都會打,所以阿嫂就陪我一齊親身去book場,去到話要明天先有,因為只可預訂30日,噢~白行一趟添!明天又要再努力上網book場。


今晚又係食〝麥麥〞,不過,我試新野〝全新板燒烤汁豬柳包〞,但食過後都唔會有下次。




3 則留言:

  1. 羽毛球場真係超難BOOK架 ~ ~ ~
    [版主回覆09/25/2008 07:12:00]但我唔會放棄既~

    回覆刪除
  2. 我都食過,覺得唔好味,連個脆薯都好差
    [版主回覆09/25/2008 07:13:00]係lu~薯角一D都唔脆,個包又冇乜特別,所以唔會有下次。

    回覆刪除
  3. 個個職員咁無禮貌架!!
    唉~~~
    個包真係咁唔好味咩?
    [版主回覆09/26/2008 15:07:00]個包一般、冇特別,當一個普通麵包吃就冇問題,唔好有期望。

    回覆刪除