2008年9月1日星期一

非我莫屬

31 August 2008


今日晨早6點半醒左,再碌到7點都訓唔著就起身上網,用左1個鐘多D部機又彈個藍色晝面出嚟!激氣~唔用喇!索性早D開工整鳳梨酥~奶油香粉版,一陣就唔駛咁趕喇!


我11點幾整完打比阿嫂,因為今日約左去肥阿哥家聚和拎電腦比肥阿哥整,佢地剛飲完茶預備回去,而肥仔就剛係屋企樓下食完野,之後我就叫醒老公梳洗。我與老公就係娘家樓下食野,食完就上去肥阿哥家。肥阿哥問老公‧‧‧


肥阿哥:部機係咪佢用完先係壞?
老公:唔知點答。
阿嫂:你咁樣即係係喇!


其實,佢地個個都早已認定係我整壞,肥阿哥話個hard disk死左,佢就幫我抄起左要既野。


之前老公部機有問題肥阿哥整過,又幫老公換左D野,但原來係成部機換晒!肥阿哥咁啱有零件係到,老公部機一早已大變身左。


之後肥阿哥、肥仔與娣婦帶阿B落會所游水,我與老公4點幾要回娘家拎飯比大伯娘,所以唔落水,不過,肥仔都唔落水,佢負責影相。


我又拎左2舊鳳梨酥~奶油香粉版比大伯娘食,大伯娘坐係張櫈上精神都唔錯,約半小時到堂細老來到。我開飯比大伯娘食,不過,佢都不是太肚餓,而且份量又多,所以都係食左一半到,湯都係飲左2碗仔。


我叫左大伯娘若然冇人拎飯比佢就打比我,我隨時都可以拎飯比佢,走既時候大伯娘話:『明天又要等到咁既時間先有人來。』,咁又係既電視規定時間開,咁又幾悶既!我係電梯口碰到堂阿哥,傾左幾句就走。


老公係的士時話好肚餓,返回肥阿哥家時,佢食左2隻鳳梨酥充飢,老公話好味,佢地個個都話好好味,好似〝鳳梨酥〞。


肥阿哥搵到一個20G hard disk幫我換,20G係少D,都係暫時用住先啫!遲D等我搵野做就換部新,因為老公只係上網買下波,電腦主要都係我用,而我又有部新Notebook用,所以都冇所謂。


肥阿哥一插就連底板都燒埋,即係成部報銷,肥阿哥話:『雖然,部機係佢既,但都有D內疚整爛左部機。』,我與老公都話冇所謂,我地仲有Notebook用。


阿嫂比左2罐〝新東陽~嚕肉燥〞我,好好味架!百佳有售。



阿嫂7點上天台收衫,我見個天色就跟上去影下相,不過,咁早天黑既?阿嫂話已過左〝立秋〞,即係而家算叫做秋天架喇!我地等到7點幾阿B訓醒就回娘家吃飯,食完飯大家仲係電梯口與阿B踢波添啵!


回到去老公幫我開定部Notebook,我將張SD卡插入內置五合一讀卡機內,但冇反應,試過幾張SD卡都唔得,之後試〝Memory Stick Duo〞就read到。


前晚係read到張SD卡架!不過,拎出來時我禁落去都係唔識彈上來,就叫老公幫我,老公禁落去都係唔識彈,跟住掹左幾下先得,尋晚就read唔到喇!老公話我尋晚掹壞左,但尋晚好似唔係我掹出來架喎!但算喇~都係入我數架喇!


Acer維修部係〝鰂魚涌〞咁遠,我要等老公放假先拎去整。


3 則留言:

  1. 根據我上次保養 notebook 時的資料所得,如果出現藍畫面,有可能是顯示屏 or 底板的問題!如果係新機,快d攞去俾人整啦,過左保養期的話,是旦換一樣都好貴 ~ ~ ~
    [版主回覆09/02/2008 16:36:00]若然新機係咁就慘喇!以後都唔會用果隻牌子既機。經肥阿哥診斷後係個hard disk死左。

    回覆刪除
  2. 我都好想食鳳梨酥呀
    佢地都話好好味
     
    [版主回覆09/02/2008 23:06:00]好易整架咋!你又試下喇!

    回覆刪除
  3. 我有好多野食都未整到呀!
    有排啦~~考完ce先
    你等我
    [版主回覆09/03/2008 00:04:00]OK~No Problem~

    回覆刪除