2008年9月16日星期二

食‧咳‧嘔‧痾@病四步曲

今日阿B係食完野就咳,咳完嘔,嘔完就痾,所以佢係食乜嘔乜,連飲水都隔一陣嘔返出來。


尋日已決定左阿B今日請病假,今朝四大長老帶左阿B去飲茶,食茶只係食左不多一湯匙〝鳳爪排骨飯〞,又飲左茶。回來時餵藥和食奶,晏晝我地吃粥佢都唔食,我食完就幫佢洗白白,然後訓晏覺。


1330-1340
阿B約1點就訓左,而我都隨後訓,我與阿B並排相隔2個身位。我訓訓下醒一醒,阿B郁、張開眼一陣就嘔奶和飯,我立即衝過去抱起阿B。之後阿B唔訓,又開左冷氣,所以著返長袖衫褲。玩左一陣就痾,便便有D唔多正常。



1515
我問阿B食唔食奶,佢〝嗯〞就去開奶,開左又唔食,玩玩下佢突然禁住肚仔踎係地下,繼而訓係地,然後嘔,嘔完一陣就痾。今日便便比上一次更加唔正常,係水狀加黏性咁!


1620
頭先我抱住阿B食左1安奶,我抱住嘔都易控制D,又嘔返出嚟又痾,可能肚餓佢即刻又要拎返支奶食,跟住又嘔,我整理好阿B,再向娣婦匯報多次,而家情況嚴峻左,問下帶唔帶佢去睇醫生。娣婦約左醫生6點,等肥仔和娣婦放工回來就立即去睇。跟住我就去洗白白,期間阿B又痾,好在有阿婆幫阿B換片,唔係個Pat Pat就慘。


我執好晒阿B既野,仲預備左幾個嘔吐袋添!等佢地回來就出發。


1815
出門口前飲左水,阿B係的士上又嘔,跟住又痾,的士司機立即開窗。我地去到〝港安〞去護士站磅重,嘩~阿B又瘦左好多,好快就有得睇。


醫生話暫時未知咩事,最緊要唔好脫水,留左便便去做化驗和種菌。可以留院,我地怕好似上次咁抽血和吊鹽水要吉好多個窿,醫生話呢到只係吉一個,抽血和吊鹽水都係同一個位做。


我都叫定醫生寫封信,以防萬一半夜要去急症室都快D,而且醫生都寫左3日假比阿B唔返學。頭先阿B好叻,醫生要睇口時,拎開佢奶嘴佢就張大口。


娣婦記起忘記對醫生講尋日食過打邊爐,拎完藥娣婦入去再搵醫生,今次又月睇左千幾蚊,我就係出面等,而肥仔就整阿B便便留做化驗。娣婦話同醫生講〝尋日打邊爐,不過,乜都未落就烚左個烏冬比佢食。〞,醫生話應該係打邊爐。


1900
我地坐的士回去,阿B又嘔返頭先D水出來,冇幾耐就訓左。若然真係要入院,佢地都想入〝港安〞,因為抽血和吊鹽水都係同一個位做,阿B又咁辛苦。肥仔都問定保險可以claim到幾多,好在阿B有買保險啫!住院有得claim。


我抱住訓左既阿B回去,就回去,臨走前叫左娣婦半夜要入院一定要打比我。



2 則留言:

  1. 好慘慘呀!!
    不過佢一定好快會好返架啦!
     
    [版主回覆09/18/2008 22:18:00]但願如此~

    回覆刪除
  2. 你一定會如願架
     
    [版主回覆09/19/2008 07:21:00]成你貴言~

    回覆刪除