2008年9月29日星期一

老公出主意@晚餐

尋晚打完馬吊緊在太攰,而肩頸和頭又痛,回到家就立即覺豬,起身先洗白白。


今日阿媽湊阿B返學,我負責湊放學,所以今日可以晏D起身。今朝老公出奇地一叫就起身,我再訓多1小時就起身。尋日老爺睇到張床,今日老公放工後就去睇下張床。


阿媽十點幾來電話阿B今日冇返學,可能尋晚半夜冷到咳得好勁,咁我就索性今日唔湊阿B喇!咁出去幫老爺舖地板,同埋我明天帶細舅父和舅母再去多次樂富,若果明天阿B冇事我就會帶埋佢去,因為我要拎相機去修埋怕趕唔切4點帶阿B去〝協康會〞上堂,但阿媽唔準,因為阿B冇得訓覺,佢話佢4點帶阿B去〝協康會〞等我,我唔理咁多與娣婦講聲先,娣婦冇問題,但佢既傷風好似嚴重左。


我與老公講一陣去幫老爺舖地板,老公反對,因為今日唔夠時間舖,起碼要用一日時間,咁算喇!還掂都預左星期三假期一齊舖,不過,我肩頸仲痛今晚我唔出去。


今晚老爺去朋友家中吃飯,咁我問老公煮唔煮飯?煮咩餸?上次菜心OK?老公order煮洋蔥豬扒,菜心都OK。我約3點落街買野食,再去街市買餸,菜心已售罄,轉買通菜,又買野煲排骨番茄薯仔湯,再去買2塊豬扒,又去左買一個水晶梨,老公唔吃生果,但吃水晶梨。我醃豬扒時冇用蛋白,得果2塊費時嘥左隻蛋(近排唔得閒整餅),但我加左2片薑,因為曾經有人教我用薑放係豬扒面,再醃過夜就會淋,但我忘記要唔要加蒜頭,係廚師教佢。


老公9點鬆D先返到,床已訂還欠地板就可以搬喇!所以食完飯都成十點。


老公:D菜冇味。
我:唔係丫~唔鹹仲有D甜甜地。
老公:菜要用糖炒既咩?
我:菜要用糖和鹽炒,你緊係唔知喇!



食完飯隔左陣就食水晶梨,隻水晶梨又大又甜又多水,6蚊隻就貴左D,但都值既。



今餐餸連湯都係用左30蚊,加多個6蚊水晶梨,一共36蚊~真係平過出街吃。我一直以為物價高漲煮一餐好貴,自從上星期四Book場記@羽毛球 (下集)開始煮第一餐就有所改觀,果餐2餸一湯白飯任裝,都係用左約35蚊,不過,番茄和薯仔就係家中取的;而第二日唉!你又肥左~都係2餸一湯,今次就要50蚊,因為煲湯,而唔係滾湯,雖然,貴D都好過食街外野,仲有足料靚湯啵!


3 則留言:

  1. 自己煮又慳又健康....keep 住呀 !
    [版主回覆09/30/2008 07:21:00]多謝支持,我會盡力Keep住架喇!

    回覆刪除
  2. 自己煮好好多,我叻過你老公,我知炒菜要落糖架
    [版主回覆09/30/2008 07:23:00]自己煮有時可能會與出街食差不多,但係起碼唔駛食味精。我老公從小到大都唔駛入廚煮野,以前有老爺煮,而家有我煮,但佢有樣野叻過我就係佢識洗菜。

    回覆刪除
  3. 哈哈, 我屋企係"無飯家庭", 我係唔知道炒菜竟然要落糖哦
    [版主回覆09/30/2008 17:56:00]咁得閒就要玩下煮飯仔喇!

    回覆刪除