2008年9月23日星期二

迴轉式搗碎器‧電鬚刨

今、明兩日我都有野做要出街,所以尋日已通知左各單位,我呢兩日都唔可以湊阿B。


尋晚睇〝蘇 Good〞時,節目得半小時時間好趕,覺得有線時間充裕D、好睇D,但唔知點解〝聰明人〞和另一個人會係無線拍〝蘇 Good〞既呢?但又唔見左阿蘇個〝Darling~志〞啵!


今朝老公彈起身話〝點解唔叫我起身丫?〞,一向醒瞓既我個心突然驚一驚,但我明明教左鬧鐘,我無理由聽唔到架!我望下個電話,唓~而家先係7點26分都未夠鐘,跟住老公又瞓返,之後當然與平時一樣時間出門口喇!


我就9點幾起身煮早餐,又執下野攪到11點先出門口,我擔心都唔知可唔可以係人地lunch前去到億世通買〝迴轉式搗碎器〞和〝電鬚刨〞。


我離遠目送熱狗離開巴士站,若然係冷氣巴我一定會追,等左十幾分鐘就有車,過左一個站就停係燈口前唔郁,但斜路有車落條路冇問題架啵!過左2、3盞燈就郁,原來前面有交通意外。


去到下一個站時,埋線又塞車,架巴士又被架私家車橫插入嚟阻住出唔返去,都好在好快通車。雖然,路途唔係好順利,我趕得切lunch前到。下次都唔駛咁趕住去〝7-11〞換野,直頭去億世通office買就得。


鬚刨~有一年保養,背面禁個制有Timmer彈出,係用來剪髮腳架!



迴轉式搗碎器~只有7日保養,有2個送一個比阿婆用,原來係用手壓一刀片就向下,縮手刀片向上,再轉一圈,咁樣就係迴轉式,不過,平野係咁上下架嘞!



尋日晏晝又開始腸又有D攪,今日身體好好多,返到去冇野做,又手癢就整左
士多啤利醬曲芝士奇蛋糕,係將蛋加入牛油到時,兩樣野都未混合埋,睇到當時情況好恐怖,好似有好多橙皮紋咁!就諗起自己~怕怕。我就的起心肝book場打波,但想要既日子和時間都full晒!明天要早D起身book場先得。



1 則留言:

  1. 正注意, 八號風球現正懸掛 ~ ~ ~
    [版主回覆09/24/2008 07:33:00]而家轉左3號喇!

    回覆刪除